26 kwietnia 2015

Ulubieńcy kwietnia 2015r.

Moi ulubieńcy z tego miesiąca trafią też zapewne na listę ulubieńców roku. Mowa oczywiście o paletach marki Zoeva, które używam od marca i zdążyłam przez ten czas dobrze się już z nimi zapoznać. Posiadam dwie palety:  Rose Golden oraz Mixed Metals. Z marką tą pierwszy raz miałam do czynienia, gdy w tamtym roku kupiłam sobie zestaw pędzli do makijażu oczu. Pędzle te są świetnej jakości, dlatego też zdecydowałam się na zakup palet. 


Palety te są cienkie, poręczne i nie zajmują dużo miejsca. Mają bardzo ładne szaty graficzne. Bardzo mi się podobają ich zdobienia. W paletach znajduje się 10 cieni do powiek o pojemności 1,5 g każdy. Udało mi się kupić je na promocji za ok. 64 zł za paletę. Cienie są niesamowicie napigmentowane. Po aplikacji na powiekę nie tracą nic na wyrazistości. Cienie są trwałe, nie osypują się. Dobrze się ze sobą łączą i blendują. Palety nie mają w sobie lusterka. Mi to nie przeszkadza, bo nawet, gdy miałam palety z lusterkiem, to nigdy z niego nie korzystałam. Paletki wykonane są z kartonu, dlatego są bardziej podatne na zniszczenie i trzeba na nie bardziej uważać.


Paletka Rose Golden ma 3 satynowe maty (beżowy, szary i bardzo ciemny brąz), reszta to cienie błyszczące i perłowe. Nie są to takie tandetne perły, ale odpowiednio wyważone, dzięki czemu makijaż zachowuje klasę. Kolorystyka tej palety jest bardzo spójna. Są tu kolory wpadające w tony miedziane, różowe i brązowe. Ja świetnie czuję się w takiej kolorystyce i używam tą paletę do codziennego makijażu. Ta kolorystyka jest bardzo trafiona i nie ma tutaj cienia, którego nie używałabym. Miałam już inne palety, np. ze Sleeka czy aktualnie mam też Naked 3, gdzie używam nie wszystkich cieni.


Mixed Metals używam jako paletę uzupełniającą, gdy w makijażu trzeba dołożyć akcent kolorystyczny. Całego makijażu dziennego na niej nie opieram, ponieważ te kolory pasują bardziej do makijażu wieczorowego. Cienie są metaliczne, mocno perłowe. Tylko jeden jest matowy - Onyx - jest to mocna, wyrazista czerń. Kolory są zgaszone, ale zarazem mają bardzo oryginalne odcienie. Przywodzą mi na myśl jesień. W palecie mamy: dwa odcienie srebra (Platinium i Aluminium), brąz o metalicznym wykończeniu (Rusty Steel), odcień pomiędzy morskim a niebieskim (Ore Stone), rudy (Cooper Plate), zieleń (Bronce), beż (Warm Silver), ciekawy odcień pomiędzy brązem a fioletem (Alloy), świetny odcień złota (Neo Brass). 

Mieliście palety Zoeva ???
Co o nich sadzicie ???

51 komentarzy

  1. ja musz ezakupić w końcu jakas paletkę tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorki z palety Mixed Metals mają dość nietypowe odcienie

    OdpowiedzUsuń
  3. Od jakiegoś czasu mocno zastanawiam się na zakupem paletki właśnie Zoeva, myślę, że to tylko kwestia czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nad zakupem chwile zastanawiałam, ale cieszę się, że w końcu kupiłam.

      Usuń
  4. ja w ogóle nie mam nic tej marki....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już pędzle, palety i szminkę w formie kredki.

      Usuń
  5. Ciekawe paletki, zwłaszcza pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rose gołd jest w moich planach<3

    OdpowiedzUsuń
  7. ja rzadko sie maluje ostatnio:)

    OdpowiedzUsuń
  8. te Twoje paletki mają kolory zdecydowanie nie dla mnie :D ja wole brązy, fiolety i takie cimne odcienie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałaby mi się taka paleta ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne, chociaż to nie moje kolory. Nie umiałabym zrobić z nich pożytku. Tylko dziwi mnie, ze za taką cenę dostajemy kawał kartonu...

    OdpowiedzUsuń
  11. Rose Golden wygląda zjawiskowo i bardzo neutralnie :) Jezeli miałabym kupować jedną jedyną paletkę to mój wybór padłby pewnie na tą lub Naked 2 :) Nooo ewentualnie czekoladkę z Too Faced:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad tą czekoladką, ale kupiłam Zoevę.

      Usuń
  12. Myślę że bardziej bym się odnalazła w palecie rose golden :) choć moją wymarzoną jest paletka to faced bar chocolate :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzadko używam cieni do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne są te kolorki, coś dla siebie bym znalazła na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te paletki, ja mam w planie zakup wersji Love is a story :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam żadnej z tych paletek, ale ta Golden Rose ma śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moją ulubioną paletą jest Naturally Yours. Kupię też Smoky Palette, bo ma piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam kupić Naturally Yours, ale była wyprzedana.

      Usuń
  18. Wygrałam ostatnio paletkę Naturally Yours i jest przepiękna. Co do opakowania to dla mnie nawet lepiej, że jest kartonowe - jest przez to lżejsze i ekologiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne paletki aj szukam fajnych fioletów

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie posiadam paletek Zoeva, ale marzą mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Do tej pory z Zoevy miałam okazję wypróbować tylko pędzle do oczu, którymi jestem absolutnie zachwycona. Palety cieni prezentują się świetnie i je też z chęcią bym sobie kupiłam, w szczególności Rose Golden :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne kolory, ale ja rzadko maluję się cieniami do powiek. Może latem się to zmieni. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Otrzymałam niedawno swoją pierwszą paletę Zoeva w neutralnej kolorystyce (Naturally Yours) i jest przepiękna :) Twoje mają bardzo ładne kolory, ale chyba nie potrafiłabym ich wykorzystać tak sensownie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolory są piękne,ale nie w moim typie ja wole maty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się źle czuję w matach. Na razie stawiam na perłowe.

      Usuń
  25. Nie miałam jeszcze palet tej marki (a z uwagi na olbrzymią ilość innych palet raczej szybko mieć nie będę), ale bardzo lubię ich pędzle.

    OdpowiedzUsuń