15 października 2017

HEAN - przegląd kosmetyków: maskara, pomadka, szminka i lakiery do paznokci

Do tej pory miałam bardzo małą styczność z kosmetykami marki Hean. Dlatego cieszę się, że mogę kilka z nich przetestować. Pierwszy produkt, po który sięgnęłam to Maskara GIGANT SHOCK PROFESSIONAL XXL VOLUME. 


Należy do tych maskar, które już od pierwszego użycia są takie w sam raz - nie za gęste, nie za rzadkie. Dobrze się ją dzięki temu aplikuje. Jednak moje doświadczenia z tego typu tuszami były takie, że one szybko zaczynały zasychać. Ciekawe jak będzie w tym przypadku - na razie używam go około miesiąca.


Ma tradycyjną szczoteczkę - od czasu do czasu też po takie sięgam, chociaż częściej kupuję tusze z silikonowymi szczoteczkami. Ta jest wygodna w używaniu, nie za duża, ze zwężającym się końcem dobrym do podkreślania rzęs w kącikach.


Maskara ta ładnie pogrubia rzęsy. Ja aplikuję dwie jej warstwy. Jedna jest niewystarczająca, a dwie faktycznie pogrubiają, ale efekt jest nadal bardzo naturalny. Ma ładny, czarny kolor. Dobrze rozdziela i układa rzęsy. Jest trwała i nie osypuje się. A do tego wszystkiego jest tania. Kosztuje ok. 16 zł. Dodatkowo w 2014 r. zdobyła złoty medal jako wybór konsumentów w kategorii "Najlepszy produkt".


Bardzo zaciekawiła mnie też matowa pomadka  LUXURY MATTE LIQUID LIPSTICK NON TRANSFER. Zwłaszcza po tym, gdy poleciła ją Maxineczka w ulubieńcach. Miałam ją kupić, ale jakoś tak zapomniałam. Dlatego fajnie, że dostałam ją do testów. Najbardziej chciałabym jeden z tych trzech najjaśniejszych kolorów. Niestety trafił mi się numer 04 PURPLE LAND, czyli fiolet. Ładnie on wygląda w opakowaniu i wiem, że jest teraz bardzo modny. Jednak ja źle czuję się w takich kolorach i używałam tą pomadkę tylko kilka razy.


Jest bardzo komfortowa na ustach - nie zastyga na skorupkę, tylko jest nadal bardzo miękka, a zarazem bardzo trwała. Długo się utrzymuje, nawet jak coś w międzyczasie zjadłam. Dobrze się ją aplikuje - aplikatorem nawet da się obrysować kontur ust bez potrzeby używania konturówki. Pomadka też jest przystępna cenowo, ponieważ kosztuje ok. 17 zł. Czuję się zachęcona, aby kupić jeden z odcieni 01, 02 lub 03.


Mam tak jakoś dziwnie, że ciemnych kolorów na ustach nie lubię. Na co dzień sięgam po te bardzo neutralne. Jednak czasem lubię też i czerwień. Tak się złożyło, że taką dostałam od Hean - LUXURY CASHMERE LIPSTICK. Gdyby ktoś szukał pomadki w ładnym czerwonym kolorze, to 708 RUBY RED jest bardzo ładny. To nie jest taka klasyczna czerwień, tylko lekko wpadająca w bordo.


Jest to pomadka dająca satynowe wykończenie. Ma kremową formułę. Jest dobrze mapigmentowana - nadaje kolor już po pierwszym muśnięciu ust. Nie zastyga, ale nie jest też klejąca. Daje uczucie miękkości i nawilżenia, dzięki temu nie podkreśla suchych skórek, ani nie wydusza ust. Schodzi równomiernie, ale nie jest bardzo trwała. Wystarczy coś zjeść i już trzeba dokonać poprawek.


Na uwagę zasługuje też jej opakowanie. Prezentuje się bardzo elegancko. Ta czarna część jest taka jakby welurowa w dotyku. Dodatkowo znajduje się w niej magnes, który przyciąga nakrętkę. Dzięki temu pomadka łatwiej się zamyka i nie otwiera się sama przy byle dotknięciu.


A na koniec zestaw sześciu lakierów do paznokci I LOVE HEAN. Odkąd mam hybrydy, to dawno już nie używałam takich zwykłych lakierów. Tak się złożyło, że odrost zrobił mi się już na tyle duży, że trzeba zmienić hybrydy na nowe. Dlatego w międzyczasie pomyślałam, że zrobię sobie od nich krótką przerwę i sprawdzę jakie są te lakiery z Hean. 


Kolory mają bardzo ładne. Takie jakie lubię nosić na paznokciach. Dobrze się je aplikuje. Jednak wiadomo, że nie mają takiej trwałości jak hybrydy. Odzwyczaiłam się już od tego, że trzeba czekać aż lakier wyschnie. Dodatkowo choćbym nie wiem jak się starała, to zwykłe lakiery bardzo krótko trzymają się na moich paznokciach. Dlatego wracam znów do hybryd, bo mam fajne nowości do wypróbowania.


Mieliście któryś z tych kosmetyków?
Co o nich sądzicie?

40 komentarzy

  1. te lakiery chyba kiedyś w Kauflandzie widziałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może - jakoś do Kauflandu mi nie po drodze, więc nie wiem.

      Usuń
  2. z kosmetykami hean mało mam do czynienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, dlatego cieszę się, że kilka z ich produktów miałam możliwość wypróbować.

      Usuń
  3. Lakiery maja świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładne - zwłaszcza mi podobają się te odcienie różowe.

      Usuń
  4. Nigdy nie miałam, ale lakiery bardzo mnie zaciekawiły - śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Hean miałam tylko lakiery do paznokci w dość ciekawych odcieniach niespotykanych u innych firm: pastelowe i zarazem jaśniutkie odcienie. Dojść dobrze je wspominam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przeglądałam ich ofertę, to widziałam, że mają sporo kolorów lakierów do wyboru.

      Usuń
  6. Pomadki! <3 Uwielbiam we wszystkich kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko w tych jawniejszych się dobrze czuję.

      Usuń
  7. Piękne kolorki na paznokciach ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Hean mam dwie pomadki w kredce i nawet lubię je bardziej niż te z Golden Rose:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam porównania, bo w kredce miałam tylko te z GR.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ładne kolory - szkoda, że to nie są lakiery hybrydowe.

      Usuń
  10. piękne paznokcie, matowa pomadka ma super kolor a tusz na rzęsach wygląda lepiej niż się spodziewałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie spodziewałam się, że ten tusz będzie taki fajny.

      Usuń
  11. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki, ale efekt mascary bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyków Hean nie miałam jeszcze okazji poznać, ale muszę przyznać, że ich asortyment coraz bardziej mnie kusi! Lakiery do paznokci mają prześliczne odcienie, ale mnie oczarowała płynna szminka. Amy i Silky Rouge przepięknie prezentują się na swatchach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomadka matowa i szminka są genialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - dlatego chciałabym tą pomadkę w jaśniejszym kolorze.

      Usuń
  14. Nie miałam wcześniej nic z z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już miałam kilka ich kosmetyków, a teraz testuję jeszcze inne.

      Usuń
  15. Ja uwielbiam ich pudry ryżowe! Ale przedstawione przez ciebie produkty zaciekawiły mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię pudry ryżowe - ale z tej firmy ich jeszcze nie miałam.

      Usuń
  16. Mam te kosmetyki i jestem zadowolona. Tusz lubię za jego naturalność, pomadkę za trwałość, szminkę za kolor a lakiery za uniwersalność odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. POMADKI mają na prawdę śliczne KOLORY :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Maskara daje ładny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń