20 lipca 2013

Coś dla miłośników winogron

Żel ten trafił w moje ręce jakiś czas temu, troszkę poczekał na swoją kolej. Bardzo dobrze, że się tak stało, ponieważ jest produktem w sam raz na teraz :)) A mowa o żelu pod prysznic i do kąpieli zielone winogrono + kompleks nawilżający FruttoFresco marki BARWA.


Od producenta:
Nawilżający żel pod prysznic i do kąpieli o winogronowym, świeżym zapachu, doskonale oczyszcza i pielęgnuje Twoją skórę. Wzbogacony w kompleks nawilżający intensywnie regeneruje, zapewniając skórze optymalny poziom nawilżenia. Inspirujący zapach sprawia, że kąpiel staje się prawdziwą przyjemnością.



Żel znajduje się w plastikowej tubce zamykanej na wygodny w użytkowaniu klips. Wydobywa się go bezproblemowo i tyle ile nam potrzeba. Opakowanie utrzymane jest w czarno-zielonej kolorystyce - prezentuje się ono bardzo ciekawie. Znajdują się na nim wszystkie potrzebne informacje, m.in. opis działania, skład, data ważności. Konsystencja żelu jest odpowiednia - nie jest za gęsty, ani za rzadki. Jest koloru jasno-zielonego. Żel dobrze się pieni - używany sam czy też z gąbką. Jest wydajny - wystarczy użyć jego niedużą ilość, aby umyć całe ciało.


Producentowi bardzo dobrze udało się odtworzyć zapach winogron. Jest on intensywny, przyjemny dla nosa i nie chemiczny. Dlatego też kąpiel z użyciem tego żelu jest bardzo miła i odprężająca. Dodatkowo jego zapach unosi się po całej łazience - jestem pod wrażeniem :)) Żel dobrze oczyszcza skórę, czyli spełnia swoje podstawowe zadanie. Z tym kompleksem nawilżającym producent trochę przesadził - wiadomo, że żele nie nawilżą skóry. Ten tego nie robi, ale przy okazji nie wysusza też skóry. Ja stosuję po nim jeszcze balsam do ciała.

Pojemność: 200 ml

Cena: ok 7 zł

Dostępność kosmetyków tej firmy można sprawdzić TUTAJ

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Lauramidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium PCA, Magnesium PCA, Zinc PCA, Mangeanese PCA, Methylychloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Parfum, CI 19140, CI 42090.

Czujecie się skuszone na ten żel ???
A może używałyście go już ???

82 komentarze

  1. miałam tą czerwoną wersję ale dla mnie to taki kisiel

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde, zauroczyłam sie tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem po co producencie obiecują takie bzdury, bez sensu totalnie, ale zapach na prawdę obiecujący :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam winogron, już nie mogę się doczekać kiedy dojrzeje mi w ogrodzie. :) Coś czuję, że z tym żelem też bym się polubiła, muszę kiedyś wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - fajny żel, tylko szkoda, że jest dość trudno dostępny.

      Usuń
  5. Uwielbiamy takie soczyste zapaszki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam z Barwy coś i nie przypadło mi do gustu, ale już nie pamiętam co...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie nie narzekam na żaden z kosmetyków tej firmy, który miałam.

      Usuń
  7. Nie wiem co by tam miało nawilżać, czasem mam taki ubaw czytając "zachęcające" opisy producentów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tego nie wiem. Przeglądałam jego skład i nie wiem które z tych składników mają za zadanie nawilżać skórę.

      Usuń
  8. Zapach mega ciekawy ;) Na lato super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  9. ach, aż naszła mnie ochota na winogrono :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale kusisz, aż czuję ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze chyba żelu o zapachu winogron, muszę go chyba wypróbować, bo uwielbiam takie orzeźwiające, owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to ja również nie miałam wcześniej żelu o zapachu winogron. Ten jest pierwszy.

      Usuń
  12. Nie miałam jeszcze winogronowego żelu :) Będę musiała koniecznie wypróbować, bo jestem ogromną fanką tych owoców :>

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  13. o chętnie bym go poznała

    OdpowiedzUsuń
  14. a właśnie dziisaj podjadałam sobie winogronka ;D brzmi fajnie, może kiedyś się skuszę ;))
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nie czuję się przekonana, chociaż zapach wydaje się być ciekawy :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  16. nie lubię winogronowego zapachu kosmtyków. Miała 2 żele Barwy z serii Tutti Frutti i było OK, ale teraz znalazłam lepsze i tańsze ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie każdemu taki zapach się musi podobać - ja akurat takie lubię :))

      Usuń
  17. żelu o takim zapachu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham zapach winogron w produkcie :D no i ważne że nie wysusza:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nie wysusza skóry, ale obiecanego przez producenta nawilżenia też nie daje.

      Usuń
  19. Jakoś nigdy jeszcze nie miałam kosmetyku o zapachu winogron :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też nie miałam. Nie jest to często spotykany zapach w kosmetykach.

      Usuń
  20. Jak lubisz zapach jabłek i żurawiny to polecam żel do ciała z Zielonego Laboratorium.
    Przepięknie pachnie i świetnie nawilża nawet jak stosuje się go codziennie :)))
    A do tego jest wegański i nie testowany na zwierzętach.
    Polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego żelu. Dzięki za polecenie mi go :))

      Usuń
  21. ja miałam mydło winogronowe z tej firmy, dokładnie tej serii co żel i byłam zadowolona, więc po żel tez może sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że z tej serii jest też mydło. Wiem za to, że jest wonogronowy balsam do ciała.

      Usuń
  22. Omoomo muszę wypróbować
    zapraszam do komentowania :*
    http://fashion-wera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda tak letnio ;) a zarazem interesująco, jednak jakoś średnio lubię winogrona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje zapachy, tylko dlaczego ta Barwa jest tak słabo dostępna.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla miłośników winogron? to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie przepadam za zapachem winogron ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust. Ja akurat takie zapachy lubię :)

      Usuń
  27. podzielam zachwyty nad tym zapachem - miałam balsam i pachniał jak świeżutka kiśc winogronek mmmmm

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedyś nie lubiłam winogronowych zapachów, ostatnio mi się odmieniło, chętnie więc widziałabym taki żelik u siebie pod prysznicem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie się go teraz używa - zapach w sam raz na lato :))

      Usuń
  29. Nie miałam, ale już mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mogę się z Tobą zgodzić w pewnej kwestii, moją skórę dobrze nawilża żel pod prysznic Dove, a i Nivea potrafi to zrobić, więc jednak żele pod prysznic potrafią nawilżać. Już koło pół roku moje ciało nie widziało balsamu/masła/jedwabiu do ciała, a jest dobrze nawilżone. Co więcej, miałam przesuszoną skórą na rękach, a żel Nivea usunął ten problem :)

    Co do tego żelu się nie wypowiem, bo nie miałam, ale z pewnością ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat nie trafiłam jeszcze na żel, który nawilżał by moją skórę. Jak już to zostawiały taką tłusta warstwę przez którą czułam się jeszcze bardziej brudna.

      Usuń
  31. Ciekawa jestem zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma on bardzo ładny zapach i nawet nie chemiczny.

      Usuń
  32. Czy ja wiem czy lubię winogronowy zapach? :) wolę bardziej intensywne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię intensywnych słodkich zapachów. A taki jak tego żelu bardzo przypał mi do gustu.

      Usuń
  33. Zapach winogron, no no, kusi kusi:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja go generalnie uwielbiam :) zapach jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawa jestem jak pachnie. A z Barwy jeszcze nic nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam z tej firmy już kilka kosmetyków. Mam też jeszcze jakieś próbki.

      Usuń
  36. noo jestem ciekawa Twoich zbędnych już Ci kosmetyków ;)
    ja miałam żurawinę i byłą ok ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. 7zł? Hmm kusisz, kusisz! Najbardziej zapachem:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Chyba jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku o zapachu winogron... Musi naprawdę ciekawie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zapach jest śliczny - potwierdziły to tutaj osoby, które go miały.

      Usuń
  39. cos innego niz wszystkie zapachy dostepne na rynku :)

    OdpowiedzUsuń