14 lipca 2016

Potrzeba zmian

Jak to mówią: "dobra zmiana nie jest zła". Powoli wprowadzam pewne zmiany. Na przykład staram się zdrowiej odżywiać i więcej ćwiczyć. Będzie to też częściowo widoczne na blogu. Czy wiecie, że od 2 lat nie zmieniałam szablonu? Tak nie może być. Przez ten czas pozmieniały się nie tylko trendy blogowe, ale i moje upodobania. Jak zapewne zauważyliście, od pewnego czasu stawiam na minimalizm. Od kiedy ograniczyłam ilość posiadanych kosmetyków czuję się lepiej. W planach mam zamiar zabrać się jeszcze za ubrania oraz otaczające mnie przedmioty. Jak widzicie zmiany te objęły także wygląd bloga. Nie chciałam żadnych udziwnień. Miało być prosto i minimalistycznie. Dzięki pomocy Kasi udało mi się to osiągnąć. A na dole dla przypomnienia jak było wcześniej.

44 komentarze

  1. Dobra zmiana nie jest zła, ale jeśli coś jest dobre, to też niekoniecznie trzeba to zmianiać. Faktycznie, bardziej minimalistycznie :) Misię podoba ;) (błąd zamierzony).

    OdpowiedzUsuń
  2. zmieniam co pol roku :P zmiany są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna zmiana :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna zmiana kochana <3 Też od dawna myślę nad zmianą szablonu ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobra odmiana, ta wersja jest dużo bardziej czytelna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio też mocno ograniczyłam ilość stosowanych kosmetykó :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tego stopnia, ze w lipcu nie kupiłam nic nowego (przynajmniej jak na razie).

      Usuń
  7. mega jeeeest <3 chociaż wcześniej też mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamten szablon tez mi się podobał, ale chciałam coś zmienić.

      Usuń
  8. jest prosto i minimalistycznie, bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo przejrzyście to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bym chciała zmienić ale sama nie wiem co wymyślić;P mi się bardziej podoba z czerwonymi akcentami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tamten szablon tez nie był zły, ale teraz potrzeba było trochę świeżości dodać.

      Usuń
  11. zawsze jakiś powiew świeżości:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba, lubię minimalizm i też staram się go wprowadzać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki minimalizmowi w wielu dziedzinach teraz czuję się lepiej.

      Usuń
  13. Bardzo podoba mi się Twój blog! :) Szkoda, że nie widziałam wcześniej ale teraz na pewno będę na bieżąco! :) Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz chyba jest bardziej w moich klimatach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się też w międzyczasie upodobania zmieniły i taki blog teraz bardziej mi się podoba.

      Usuń
  15. Zmiany są czasem potrzebne. Stary szablon bloga był fajny, ale ten też jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo korzystna zmiana.
    Było ładnie a jest jeszcze piękniej.:)

    OdpowiedzUsuń