26 lipca 2016

3 kosmetyki pielęgnacyjne do ust, które lubię używać

Podstawę mojej pielęgnacji ust stanowi dobry peeling i bezbarwna pomadka ochronna. Tego typu kosmetyki zawsze mam pod ręką i często po nie sięgam. Lubię, gdy skóra warg jest gładka i dobrze przygotowana przed nałożeniem szminki czy matowej kredki. Ostatnio odkryłam jeszcze zalety stosowania olejku do ust. Podoba mi się efekt jaki daje - ta błyszcząca tafla. A przy okazji taki olejek posiada też właściwości pielęgnacyjne.


 

Precious Oils Lip Scrub - delikatny peeling do ust



Moje usta potrzebują regularnych peelingów, zwłaszcza w okresach kiedy skóra staje się sucha i łuszczy się. Lubię pozbyć się suchych skórek, by nałożona pomadka czy błyszczyk ładnie wyglądały. Najczęściej przygotowuję coś sama, na przykład z cukru połączonego z wybranym olejem. Jednak lubię też mieć jakiś gotowy produkt pod ręką. Opisywałam już kiedyś działanie peelingu marki Sylveco. Dziś będzie o delikatnym peelingu do ust marki Eveline.


Peeling ten jest w formie szminki. Jest on bardzo delikatny. To znaczy zawarte są w nim malutkie drobinki, które nie są bardzo ostre. Najlepiej sprawdzi się do delikatnego złuszczania. Gdy mamy mocnej przesuszone usta, trzeba używać go częściej. Pocierając nim o wargi wykonujemy peeling. Pozostałe na skórze drobinki możemy pomasować jeszcze chwilę opuszkiem palca lub zetrzeć chusteczką. Niestety same się nie rozpuszczą. Produkt ten nawilża usta, a także je wygładza. Znajduje się w ślicznym, różowym opakowaniu. Jest ono plastikowe. Jak na razie nic mi w nim nie popękało, ale nie wygląda ono na zbyt trwałe. Cena tego peelingu to ok. 16 zł.


Precious Oils Lip Elixir - olejek do ust

 


Jest to nawilżający olejek do ust w formie błyszczyku. Bardzo popularny jest ten z Clarins (niestety dla mnie za drogi), ciekawił mnie też olejek Luxury Lips z Catrice (ale jakoś nie mogłam się wybrać, aby go kupić). Za to mam Lip Elixir marki Eveline. Dostępny jest w dwóch wersjach: Vanilla oraz Cranberry. Ja mam tą pierwszą.


W lipcu stawiałam na bardzo minimalistyczny makijaż. Zwłaszcza w te upały. Troszkę podkładu mineralnego, podkreślić brwi żelem, miałam przedłużane rzęsy metodą 1:1 (więc ich nie malowałam), odrobinę różu i ten olejek do ust. Bardzo fajnie nawilża, ale też twory efekt błyszczącej tafli. Nie nadaje ustom zabarwienia (jest bezbarwny), sprawia tylko, że ładnie lśnią. Dodatkowo posiada filtr SPF10. Producent wymienił, że ma w składzie mnóstwo olejków, m.in. arganowy, kokosowy, awokado, z oliwek. Niestety nie wszystkie z nich występują na początku składu (większość dopiero po składnikach zapachowych). Zaraz na drugim miejscu w składzie jest parafina. Olejek ma pojemność 7 ml, a jego koszt to ok. 12 zł.


SOS Argan Oil odżywczo-regenerujący balsam do ust

 


Przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji ust. O ile opisywany powyżej olejek trzymam w domu, to ten balsam noszę przy sobie w torebce. Nie zajmuje dużo miejsca i jest w formie poręcznego w użyciu sztyftu. Bardzo dobrze nawilża i regeneruje usta, zapobiegając ich pękaniu i spierzchnięciu. Tego typu sztyfty sprawdzają się u mnie świetnie zimą, ale latem też lubię je używać. Zawiera filtr SPF10. A dzięki temu, że jest bezbarwny mogę aplikować go na usta bez użycia lusterka.


Od razu po użyciu przynosi ulgę, usta stają się miękkie, nie tworzą się na nich suche skórki. Czasem zdarza mi się też używać go pod szminkę czy matową kredkę do ust. Nakłada się wtedy mniej pigmentu - ja się tak lepiej czuję, bo nie lubię mieć mocno podkreślonych ust. Dodatkowo matowe pomadki ich tak nie wysuszają. Balsam ten zawiera w składzie m.in. lanolinę, wosk pszczeli, masło kakaowe, witaminę E. 

A Wy jakie kosmetyki do pielęgnacji ust używacie?
Mieliście któryś z opisywanych w tym poście?

47 komentarzy

  1. pierwszy raz widzę peeling w sztyfcie, bardzo fajny;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już wcześniej miałam taki w sztyfcie, ale marki Sylveco.

      Usuń
  2. Peeling do ust mnie zaciekawił, może go sobie sprawię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam żadnego, ale może się przejdę do Rossmanna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo pielęgnacyjnych produktów do ust zużywam, może sięgnę też kiedyś po te propozycje eveline:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też trochę tych kosmetyków do pielęgnacji usta się przewija.

      Usuń
  5. Nie miałam żadnego z tych produktów do ust. Z peelingiem mam pomadkę Sylveco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie próbowałam tych produktów,ogólnie balsamy do ust używam zimą..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też, ale on jest z filtrem UV i dobry będzie też latem.

      Usuń
  7. Cóż ja peeling ust robię przy okazji mechanicznego peelingu twarzy :) A z kosmetyków typowo do ust to uwielbiam lip balm od Diora <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie robię mechanicznego peelingu twarzy - używam peeling enzymatyczny.

      Usuń
  8. peeling do ust mam obecnie z sylveco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam peeling, ale wolę pomadkę Sylveco albo samoróbkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też często stosuje takie samo-robione, ale nie zawsze chce mi się je robić.

      Usuń
  10. Bardzo fajne te kosmetyki :) Z olejkiem spotykam się pierwszy raz, a sama obecnie mam pomadkę z peelingiem od Sylveco i jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pomadka z Sylveco była fajna. Dobre było w niej to, że te drobinki potem same się rozpuszczały i była mocniejszym zdzierakiem niż ta z Eveline.

      Usuń
  11. Ten peeling mnie zainteresował całkiem całkiem ;) Mi by się przydał takowy gotowiec, bo jestem leniuchem jeśli chodzi o przygotowywanie samemu specyfików ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego takich gotowych peelingów pojawia się coraz więcej w ofercie.

      Usuń
  12. Akurat żadnego z tej 3 nie znam i jakoś nie kuszą mnie na tyle żeby poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się one przydały. Mam też dzięki temu porównanie jak się sprawdzają na tle innych.

      Usuń
  13. nie używałam żadnego z tych produktów :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Ja do pielęgnacji ust też mam trochę kosmetyków.

      Usuń
  15. Balsam SOS Argan Oil znam i bardzo lubię. Pozostałe kosmetyki z chęcią wypróbuję, zwłaszcza peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie podstawą jest balsam z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten olejek do ust mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę, że w końcu taki olejek wypróbowałam.

      Usuń
  18. taki peeling do ust to by mi sie naprawdę przydał, szukam i stacjonarnie nie mogę uświadczyć;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu. Ja nigdy nie miałam problemu z zakupem takiego peelingu.

      Usuń
  19. Peeling chce wypróbować ale poczekam na %, olejków do ust nie używam bo nie przepadam przynajmniej nie na ustach.
    Z peelingów fajny jest silveco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja jestem wierna carmexom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam, ale jakoś mnie nie ciągnie do ponownego ich zakupu.

      Usuń
  21. dobry patent żeby zmniejszyć wysuszanie ust

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam tych kosmetyków ale widzę, że warto w nie zainwestować.:)
    Miałam kiedyś ten peeling z sylveco ale średnio przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten peeling jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń