18 maja 2013

Urodzinowy konkurs # 1 - wyniki

W pierwszej turze konkursu można było wygrać następujące kosmetyki:


Zgłosiły się 22 osoby, które miały ciekawe pomysły z czym kojarzy im się kolor czerwony. Wasze odpowiedzi czytałam kilka razy i najbardziej utkwiła mi w głowie wypowiedź jakiej udzieliła Dbająca. Przywołałaś moje wspomnienia z dzieciństwa. Ja też bardzo lubię czereśnie i zajadałam się nimi u dziadków. Do czasu aż drzewo zostało wycięte pod budowę domu. Byłam z tego powodu w tedy bardzo zmartwiona.


Gratuluję Ci wygranej. Zaraz piszę do Ciebie mail. 

Wszystkich zapraszam na wtorek na następną odsłonę urodzinowego konkursu.

18 komentarzy

  1. serdecznie gratuluję zwyciężczyni:)fajna odpowiedź i rzeczywiście może przywołać wspomnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ale się cieszę! :) Dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni :) Szkoda ,że mnie ominął ten konkurs :(



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Też uwielbiam czereśnie i również zajadałam się nimi u babci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam czereśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję! :)) kurczę, ale mam ochotę na czereśnie :D

    OdpowiedzUsuń