10 maja 2013

TAG: Liebster blog

Jakiś czas temu byłam już otagowana do tego TAGu. Tym razem zostałam zaproszona do tej zabawy przez następne blogerki: wiolkaa93, patka, betta cu oraz Antoninę Guzik. Dziękuję dziewczyny :)) Zabrałam się w końcu, aby odpowiedzieć na Wasze pytania.


Od wiolkaa93 otrzymałam następujace pytania:

1. Od kiedy blogujesz ?
Już prawie dwa lata. Zaczęłam w maju 2011 r.

2. Lubisz gotować ?
To zależy co i kiedy. Najbardziej lubię gotować nowe potrawy, takie których do tej pory nie jadłam jeszcze. Ale nie zawsze chce mi się gotować.

3. Najlepszy prezent jaki dostałaś w życiu ?
samochód od rodziców

4. Najmilsze wspomnienie ?
Oświadczyny mojego narzeczonego, a potem nasze wesele.

5. Ile masz lakierów do paznokci ?
Około 25.

6. Masz lek wysokości?
Nie

7. Najgłupsza rzecz w twoim życiu?
Kupuję za dużo ubrań - ale koniec z tym idę na odwyk. Głupie tu jest to, że potem wyrzucam dużo całkiem dobrych ubrań, bo niepotrzebnie leżą mi w szafie, bo ich nie noszę.

8. Masz złotą rybkę. Trzy życzenia do niej ??
Nieraz się nad tym zastanawiam jakbym mogła zadać trzy życzenia złotej rybce, to co by to było. Życzenia zmieniają się w miarę zmiany sytuacji życiowej. Aktualnie poprosiłabym ją o dużo zdrowia dla mnie i najbliższych oraz maszynkę, która produkuje takie ilości pieniędzy, że mogłabym spełniać swoje zachcianki.

9. Najcenniejsza rzecz według Ciebie?
Prawdziwa przyjaźń

10. Ulubiony kolor?
zielony

11. Co ostatnio kupiłaś?
krem pod oczy


Pytania od patki:

1. Co porabiasz w życiu?
Szukam pracy.

2. Co najchetniej czytasz?
Kryminały

3. Wolisz morze czy góry?
góry

4. Jakie masz must have ubraniowe?
Aktualnie są to leginsy i wygodna bluza.

5. Jaki jest Twoj kosmetyk wszech czasów?
olejek z drzewa herbacianego

6. Ulubiony film?
"Kolekcjoner kości"

7. Ulubiony napój?
zielona herbata

8. Jakie imię dałabyś swojemu dziecku, lub jakie dałaś?
Jakie imię dałabym dziecku trudno powiedzieć, bo to się stale zmienia. Co chwilę mi się inne podobają.

9. Bez czego byś nie wyszła z domu?
Bez zegarka bym nie wyszła. Mogę nie mieć make-upu, ale zegarek musi być.

10. Jakie jest według ciebie najpiękniejsze miejsce na świecie?
Bardo podoba mi się w krajach egzotycznych - lazurowe niebo, czysta woda, plaża.

11. Co najczęściej jesz na śniadanie?
musli


Pytania od beta cu:

1. Co byś zrobiła, gdyby za tydzień miał być koniec świata?
Nic - przeżyłam już kilka końców świata i jakoś nie rusza mnie to.

2. O czym marzysz?
O własnym domu.

3. Co Cię skłoniło do założenia bloga?
Na początku to była głównie nuda spowodowana bezrobociem. Potem okazało się, że dzięki blogowi nie "zwariowałam" przez to ciągle siedzenie w domu. Aktualnie lubię się dzielić z innymi moimi odczuciami odnośnie używanych kosmetyków, a otrzymane komentarze dają mi motywacje do dalszego prowadzenia bloga.

4. Ulubiony kolor?
Zielony

5. Bez czego nie wychodzisz z domu?
Odpowiadałam już na to pytanie powyzej.

6. Od czego jesteś uzależniona?
Od chęci wypróbowania coraz to nowych kosmetyków.

7. Jaka jest Twoja ulubiona książka.
Nie mam takiej jednaj - lubię czytać kryminały.

8. Z czego ostatnio się śmiałaś?
Z dowcipów, które przeczytałam na jednym z blogów.

9. Najpiękniejsze miejsce w którym byłaś to...?
Nie byłam jeszcze w tych miejscach, które chciałabym zobaczyć.

10. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk?
Aktualnie będzie to błyszczyk do ust z Catrice.

11. Opisz siebie w 5 słowach?
Odpowiedzialna, punktualna, skrupulatna, poważna, zapominalska


Pytania od Antoniny Guzik:

1. Aromaty słodkie czy orzeźwiające?
Zdecydowanie orzeźwiające. Nie lubię słodkich zapachów.

2. Jaki jest Twój ulubiony sklep?
Jeśli chodzi o sklep ubraniowy to jest to Orsay, natomiast sklep kosmetyczny - ciężko mi wybrać, bo kupuję kosmetyki różnych marek i nie mam swojej ulubionej.

3. Wiosna, lato, jesień czy zima?
Ja uwielbiam wiosnę - gdy przyroda budzi się do życia, dni stają się coraz dłuższe i robi się coraz cieplej.

4. Po trupach do celu, czy oddam ostatni grosz, aby pomóc?
W większości sytuacji raczej oddam ostatni grosz, aby pomóc. Jednak zdarzają się też i takie kiedy za wszelką cenę będę dążyć do osiągnięcia celu.

5. Ulubiona książka ?
Nie mam - nie zdarza mi się czytać jednaj książki więcej niż raz.

6. Ile lakierow do paznokci masz w swojej kolekcji?
Było już to pytanie. Nie mam dużo lakierów. Nie więcej niż 25.

7. Czym jest miętus ?
Mi sie to słowo kojarzy z cukierkiem miętowym.

8. Ulubione cukierki?
Michałki Białe

9. Piosenka, ktora pozytywnie Ci się kojarzy?
Selena Gomez "Love you like a love song"

10. Czy łzy są oznaką słabości?
Znalazłam kiedyś takie określenie, które uważam, że będzie tutaj odpowiednie: "Ludzie płaczą nie dlatego, że są słabi. Płaczą, ponieważ byli silni zbyt długo".

35 komentarzy

  1. też szukam pracy, lubię czytać kryminały, a mój blog w maju będzie też obchodził drugie urodziny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja kryminały uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugie urodziny bloga, ale ładnie w porównaniu z moim... Sama czytam po kilka książek jednocześnie, co strasznie bawi moją rodzinę, a zieloną herbatę też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio sobie myślałam jak ten czas szybko zleciał. Zobaczysz za niedługo też będziesz obchodzić kolejne rocznice istnienia bloga :))

      Usuń
  4. mojemu blogowi stuknął niedawno rok, a u ciebie dwa lata - gratuluję :))).

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za udział w zabawie :) Fajne odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że trochę się zbierałam za odpowiedzi na te pytania. Ale lepiej późno niż wcale.

      Usuń
  6. O co chodzi w tym pytaniu o miętusa?
    Utknęłam i nie ogarniam xD

    A co do książek - ja ostatnio mam trudno trafić na jakąkolwiek godną przeczytania do końca, a co tu dopiero czytać drugi raz... Może mi się wydaje, ale trafiam na coraz gorsze...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe odpowiedzi :) Ja jednak wolę morze od gór.

    OdpowiedzUsuń
  8. tez szukam pracy:)! Jednak prawdopodobnie pojade do Niemiec, zarobic chociaz na pierwszy semestr studiow i troche zycia, a potem zrobie to ze spokojem, bo ciezko..

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam miętusy :D

    a ja w sumie lakierów mm podobną ilośc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. KOchana tak wiec obie szukamy pracy. Życzę Tobie, sobie i innym szukającym spełnienia tego marzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydałoby się znaleźć w końcu jakąś pracę. Od tego siedzenia w domu już mi się dni mylą.

      Usuń
  11. Gratuluję nominacji :) Ja też kocham zieloną herbatę ;)Mogę ją pić litrami :D


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ohhh, ja już miałam miliard nominacji do Libstera XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Nazbierało Ci się tagów :).
    Lakierów to Ty masz trochę :P. Ja też uwielbiam zieloną herbatkę ! :))

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  14. 2 lata to jednak dużo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe odpowiedzi, można się troszkę o Tobie dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne są takie tagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja kiedyś bardzo lubiłam zielony:D a teraz zdecydowanie jestem pro-niebieska;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam białe michałki ! :)
    Buziaki
    A.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też założyłam bloga w maju 2011r:)
    też kupuję za dużo ubrań, które później wyrzucam:/

    OdpowiedzUsuń