14 maja 2013

Urodzinowy konkurs # 1

Witajcie w pierwszej odsłonie mojego urodzinowego konkursu. Dziś mamy 14 maja, więc pora zaczynać zabawę :))

Zasady konkursu:

1. Trzeba być publicznym obserwatorem bloga.
2. Należy odpowiedzieć na pytanie konkursowe, które brzmi "Z czym kojarzy Ci się kolor czerwony?"
3. Trzeba umieścić banner konkursu na pasku bocznym, w zakładce z konkursami lub w poście na blogu.
4. Koniecznie trzeba w komentarzu pod tą notką zamieścić swoją odpowiedź wraz z informacją pod jakim nickiem obserwujesz bloga, adresem mailowym do kontaktu w razie wygranej, a także linkiem do miejsca, gdzie znajduje się banner konkursowy.
5. Trzeba zapoznać się z regulaminem konkursu, który znajdziecie poniżej.


Wśród wszystkich odpowiedzi (spełniających w/w wymagania) wybiorę 1 zwycięzcę, którego odpowiedź spodoba mi się najbardziej. Konkurs trwa od dziś (czyli 14.05) do piątku (czyli 17.05). Przez te cztery dni będę przyjmowała Wasze odpowiedzi. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu najpóźniej w przeciągu 3 dni, a nagrody wysłane pocztą w ciągu 7 dni kalendarzowych od otrzymania danych adresowych. Z tym, że nie wysyłam za granicę
Można wygrać:
- Green Pharmacy lejek do masażu antycellulitowy,
- NONI CARE krem pod oczy,
- Organic Silica Silior+B regenerujący żel do mycia na bazie krzemu organicznego,
- Vipera plastry z woskiem do depilacji ciała i bikini,
- Vipera kosmetyczny zestaw do malowania polskich kolorów na twarzy,
- Rimmel róż Match Perfection,
- Pierre Rene podwójny cień do powiek numer 23 Tropic Coctail,
- Virtual poczworne cienie do powiek numer 075,
- Virtual lakier do paznokci Fashion Mania numer 158 Bed of roses,
- Alkemika lakier do paznokci numer 181,
- Donegal lakier do paznokci BeautyShine numer 7108,
- Essence lakier do paznokci Color&go numer 109 off to miami!,
- NIVEA dwie próbki mleczka do ciała,
- John Masters Organics próbki: różany żel do twarzy, kremowy żel do twarzy z kwiatu lipy, wzmacniający żel pod oczy.

Regulamin:

1. Konkurs jest organizowany przez serwis http://pure-morning123.blogspot.com/. Realizowany jest na zasadach określonych niniejszym regulaminem i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Sponsorem nagród jest serwis http://pure-morning123.blogspot.com/.
3. Niniejszy konkurs adresowany jest wyłącznie do publicznych obserwatorów bloga.
4. Uczestnicy mają za zadanie zamieścić w komentarzu pod notką odpowiedź na pytanie konkursowe.
5. Zamieszczając komentarz, autor tym samym przyjmuje warunki Regulaminu i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr.133 pozycja 883).
6. Ostateczny termin zamieszczania komentarzy upływa z dniem 17 maja 2013r. Komentarze pozostawione po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
7. Nagrodą w konkursie jest:
Green Pharmacy lejek do masażu antycellulitowy, NONI CARE krem pod oczy, Organic Silica Silior+B regenerujący żel do mycia na bazie krzemu organicznego, Vipera plastry z woskiem do depilacji ciała i bikini, Vipera kosmetyczny zestaw do malowania polskich kolorów na twarzy, Rimmel róż Match Perfection, Pierre Rene podwójny cień do powiek numer 23 Tropic Coctail, Virtual poczworne cienie do powiek numer 075, Virtual lakier do paznokci Fashion Mania numer 158 Bed of roses, Alkemika lakier do paznokci numer 181, Donegal lakier do paznokci BeautyShine numer 7108, Essence lakier do paznokci Color&go numer 109 off to miami!, NIVEA dwie próbki mleczka do ciała, John Masters Organics próbki: różany żel do twarzy, kremowy żel do twarzy z kwiatu lipy, wzmacniający żel pod oczy. Nagroda nie podlega zamianie na inną, ani zamianie na ekwiwalent pieniężny. Kosmetyki są nowe i nieużywane.
8. Spośród wszystkich poprawnych odpowiedzi serwis http://pure-morning123.blogspot.com/ wybierze zwycięzcę. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej 20 maja 2013r. za pośrednictwem serwisu http://pure-morning123.blogspot.com/, a nagroda zostanie wysłana pocztą w ciągu 7 dni kalendarzowych od otrzymania danych adresowych. Nie wysyłam za granicę.
9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
10. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia konkursu i obowiązuje do czasu jego zakończenia. W sprawach nie określonych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych przepisów powszechnie obowiązujących.

36 komentarzy

  1. OO fantastyczne nagrody :) Tylko hmm z czym kojarzy mi się kolor czerwony ;P??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśl, pomyśl ... a może coś ciekawego wymyślisz :))

      Usuń
  2. a jaki banner mamy wybrać?:D ten pierwszy czy drugi?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie nie sprecyzowałam tego. Wstawcie ten, który Wam bardziej pasuje.

      Usuń
  3. Obserwuje jako- Magdalena B
    Baner-http://magicwordcherry.blogspot.com/
    lady1307@interia.pl

    Odp.
    Kolor czerwony kojarzy mi się z soczystymi truskawkami, które rumienią się na swych krzaczkach i zapraszają nas do tego aby je zerwać i zakosztować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje jako: astoria
    Banner: http://astoria-cosmetic.blogspot.com/
    jmichalczuk94@gmail.com
    Odp.: Kolor czerwony kojarzy mi się z moim dzieciństwem. Jako małe dziecko byłam wielką fanką tego koloru. Wszystkie sukieneczki, czapeczki, chusteczki, bluzeczki musiały być właśnie czerwone:)Również farby plakatowe szły w ruch i czerwień pojawiała się na włosach lalek oraz misiach.

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuej paradoxa raz
    email iwonab53@gmail.com
    baner paradoxaraz.blogspot.com

    Policzki me płoną czerwienią,
    Usta czerwienią kusza,
    Paznokcie błyszczeć czerwienią muszą.
    To barwa serca, miłości,
    pasji i namiętność.
    Czerwień pobudza me zmysły i ciało
    krzyczy do mnie uczuć mi wcią za mało!
    Wkrada się do każdego zakątka mojej duszy
    prosząc bym nie żyła w szarej codzienności ciszy!
    Błagając bym każdy strumień powietrza wdychając
    nie zmarnowała dnia będac jak tchórz-zając!
    Tylko chwyciła za grzywe życie
    i zrealizowała wszystkie pasje, które skrywam skrycie.
    Bym żyła zgodnie z sercem anie z głową
    bym była zawsze soba.
    I tak zawsze rano biorę swoją szminkę
    czeroną, ukochaną.
    Maluje sobie usta, dodaje pewności siebie
    i rzucam wyzwanie śwatu.
    Bym nidgy nie czuła życia braku.

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuje jako - southgirl
    mail - mojakosmetyczka1@gmail.com
    banner - jest, www.bycpiekna24.blogspot.com

    Kolor czerwony kojarzy mi sie z Marylin Monroe (poniewaz mam lakier marki Diadem o wdziecznej nazwie Czerwień Marylin) oraz stylem tzw kobiety - wampa, czyli uwodzicielki, nieco drapieznej, wiedzacej czego chce od zycia (i mezczyzn) kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia biorącym udział :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako Dbająca
    E-mail: maartynamaartyna@gmail.com
    Baner: www.dbambolubie.blogspot.com

    Kolor czerwony kojarzy mi się z czereśniami. Wraz z kuzynkami jeździłyśmy do babci i objadałyśmy się nimi aż do bólu brzucha ;) Wtedy nie straszne były dla nas robaki. Teraz już nie byłabym taka odważna ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia osobom, które biorą udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje jako: Milena M
    Banner: http://kosmetyczneporadym.blogspot.com/
    millena90m@gmail.com
    Odp.: Czerwony kojarzy mi się z życiem, z krwią, która płynie w naszych żyłach, z sercem, które bije w mojej piersi.

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuje jako - pasja szarości
    mail - betheperfect@wp.pl
    baner -


    Czerwień kojarzy mi się przedewszystkim z miłością, kojarzy mi się z wampirami ( krew, krwiopijcy ) kojarzy mi się też z czerwoną szminką .

    OdpowiedzUsuń
  12. pasja szarości - baner - http://pasjaszarosci.blogspot.com/
    Przpraszam zapomniałam dopisać ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako Kosmetyczna Maniaczkaa
    Mail kosmetyczna_maniaczkaa@onet.eu
    Banner http://kosmetyczna-maniaczkaa.blogspot.com/

    Pomimo, że ostatnimi czasy czerwień stał się moim ulubionym kolorem, kojarzy mi się z bardzo smutnymi wydarzeniami: wojnami i powstaniami. Cierpieniem wielu rodzin, śmiercią miliona istnień, walką młodych ambitnych osób, które poświęciły swoją młodość, często i życie, aby nie utracić swego "ja". Rozlewem krwi niewinnych osób, dzięki którym żyjemy w wolnym kraju. Ale czerwień kojarzy mi się również z patriotyzmem, odwagą, honorem, chęcią działania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! I sto lat!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Martyna Wolna
    email:martyna.wolna@wp.pl
    banner - http://faashhiion.blogspot.com/

    Czerwień kojarzy mi się z czerwona szminką,z soczystymi czerwonymi ustami gwiazd z lat 60 tych.

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuje jako: paulina94x
    email: paulina94x@gmail.com
    baner: www.ssniffum.blogspot.com
    Odpowiedź:
    Czerwień przede wszystkim kojarzy mi się z miłością. Jestem niepoprawną romantyczką, tak więc wszystko co czerwone od razu napomyka mi myśli o idealnej miłości, jednak przecież miłość to nie tylko motylki w brzuchu, tak więc i są to myśli o bólu. Czyli typowej romantycznej niespełnionej miłości. Czerwień od razu przywodzi także myśli o pewnej pokusie, flircie. No chyba nie powiesz, że jak patrzysz się na czerwony lakier na półce sklepowej, to nie kusi Cię by go kupić, później się w nim zakochujesz, ale jednak boli Cię to wszystko, bo jest zbyt drogi przez co nie możesz spełnić swojej miłości? ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuje jako Serenitka B
    Mail: akasha162@onet.eu
    Banner: http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    Kolor czerwony kojarzy mi się z... ...miłością,namiętnością,gniewem,krwi w żyłach burzeniem,z seksownymi sukienkami,krwistymi pomadkami,z pachnącymi różami,słodziutkimi truskawkami,z Brathanków koralami,z studniówkową podwiązką,jarzębiny gałązką,z moim ulubionym winem,drogocennym rubinem i wieloma rzeczami do których nie dysponuje rymem...
    Moje wyliczanki mogą być nieskończone..ale powiem tylko...Kocham to co czerwone:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuje jako Amelia Kacprzak
    mail: patti13@onet.eu
    banner: http://kosmetyki-75.blogspot.com/


    Kolor czerwony?? Z czym mi się kojarzy? Z miłośćią! Krwistą,piękną, gorącą, ognistą, ale też bolesną.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję bloga jako: panterkowa_177
    mój e-mail: panterkowa177@wp.pl
    notka na moim blogu : http://mamusiabloguje.blogspot.com/2013/05/urodzinowy-konkurs.html

    Z czym kojarzy Ci się kolor czerwony?

    Kolor czerwony najbardziej kojarzy mi się z miłością.
    Zaraz po niej gdy zamykam oczy i myślę o tym kolorze,
    widzę wielką namiętność. Widzę zakochanych, którzy
    płoną energią i uczuciem do siebie. Widzę czerwony
    kolor jej paznokci, czerwone szpilki, które tak bardzo
    działają na mężczyzn. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuje jako zaplatane siostry
    mail: zaplatane.siostry@gmail.com
    banner: splocki.blogspot.com

    Czerwień kojarzy mi się ze... "śmiercią w Wenecji" T. Manna (takie małe polonistyczne zboczenie). Kolor ten przewijał się tam dość często, czy to w postaci czerwonej kokardy, czy czerwonego napoju pitego przez głównego bohatera ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne kolorki lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuję:moni0212
    mail:moni0212@op.pl
    baner na pasku bocznym: http://blog-dla-kobiet.blogspot.com/

    Lakiery są ze mną od niepamiętnych czasów. Już jako malutka dziewczynka prosiłam mamę żeby pomalowała mi paznokcie. Mama nie ulegała zwykle. Pewnego dnia jednak przełamała się i kupiła mi mój pierwszy bezbarwny lakier. Metodą prób i błędów doszłam po woli do wprawy. Jednak najbardziej przyciągał mnie kolor czerwony lakieru którym moja mama bardzo często malowała swoje paznokcie. Z utęsknieniem czekałam na chwilę kiedy będę mogła robić co tylko mi się rzewnie podoba. Dopiero po ukończeniu podstawówki mama przyniosła mi zgrabnie zapakowany prezencik. Otworzyłam… i moim oczom kazały się trzy lakiery. Ale nie były to zwykłe lakiery-wszystkie były w moim ukochanych kolorze. Różniły się jedynie odcieniami. To był najlepszy prezent jaki mogłam dostać. Malowałam paznokcie kilka razy dziennie i tak zostało do dziś. Także teraz kiedy już minęło kilka… lat potrafię zmieniać lakier kilka razy na dobę. Różnica polega na tym ,że mam lakierów bardzo dużo i w różnych odcieniach. Nie ograniczam się jedynie do czerwonego, ale cały czas znajduje on u mnie szczególne miejsce w sercu, ponieważ kojarzy mi się z moją kochaną mamą.
    Pozdrawiam moni012

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Chelsea-Lena
    Mail: chelsea@onet.pl
    Baner: http://rainbow-above-me.blogspot.com/

    Odpowiedź: Odkąd pamiętam, kolor czerwony kojarzył mi się z miłością ... jednak ostatnio to skojarzenie uległo zmianie :D Ostatnio - a dokładniej podczas matur, kiedy to czerwona podwiązka bądź bielizna jest obowiązkowa. Czerwony kolor utożsamiam z rzeczami przynoszącymi szczęście, więc może i tym razem mi się poszczęści, choć po maturach ten limit chyba został już wykorzystany ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuje jako zla wampirzyca
    mail agnesoslizlo@gmail.com
    baner http://zlawampirzyca.blogspot.com/
    odp. kolor czerwony kojarzy mi sie z wieloma rzeczemi ale pierwsza myślą jaka wpadła mi do głowy była czerwona szmika do ust, i piękne czerwone usta pomałowane na czerwono.

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję: puszka
    Mail: paulina.domoradzka@gmail.com
    Baner: http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/

    Sto lat z okazji urodzin! :) Czerwień to dla mnie kolor delikatny i ciepły. Najmilszym skojarzeniem jest mak polny. Uwielbiam te kwiaty, kocham je za ich subtelność, delikatność płatków. Mama mego Lubego namalowała obraz zatytułowany "Wśród maków i rumianków" i przyznam, że jest to jeden z najładniejszych, jakie kiedykolwiek widziałam. Choć mak żyje krótko, to może własnie za tą ulotność ich piękna kocham je najbardziej? Bo przypominają o tym, że mimo całej urody, nic nie trwa wiecznie i trzeba cieszyć się każdą chwilą?

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: CatherineK
    email: thestarlightparade@gmail.com
    banner: http://thestarlightparade.blogspot.com/

    Czerwień kojarzy mi się z uroczym pluszakiem Elmo. Lalalalalalalala Elma świat. Tak, tak jestem wielką fanką ulicy sezamkowej a w sierpniu kończę 28 lat. ;D Najbardziej lubię jego występy z gwiazdami. Polecam piosenkę z zespołem Train sponsorowaną przez cyferkę 5. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. obserwuję jako: karolajn
    e-mail: karolina_013@op.pl
    banner: www.ina019.blogspot.com

    Kolor czerwony kojarzy mi się z Marylin Monroe :) Już wyjaśniam dlaczego. Piękna xxx- bomba lat 60 zawsze miała usta pomalowane na ten oto kolor :) Nikt nie wygląda w czerwonej pomadce tak pięknie jak ona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z przyjemnością biorę udział w Twojej zabawie, a z okazji urodzin życzę Ci spełnienia marzeń:)
    Obserwuję jako: Małgorzata Chrobak
    e-mail: fantazyjneupominki@poczta.fm
    banerek: http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    Kolor czerwony jak żaden inny pobudza nasze emocje. Najbardziej kojarzy mi się z życiem, energią, żywiołowością, działaniem, lecz również z agresją. Barwa czerwona ma także wymowę erotyczną. Kobieta ubrana na czerwono jest bardziej pociągająca, postrzegana jako osoba poszukująca przygód i pewna siebie. Ubierając kolor czerwony dodajesz sobie witalności, odwagi i atrakcyjności. Jeśli udekorujesz swoje otoczenie na czerwono, wówczas wzmocni się Twoja motywacja i pobudzi pozytywne myślenie. Czerwień to życie i piękno, ciepło i wrażliwość, to symbol nieustającej przyjaźni. Jeśli ktoś ofiaruje Ci kwiaty w kolorze czerwieni to jakby podarował Ci swoje serce na dłoni. Nasza przyroda obfituje w czerwień, która jest rozkoszą dla naszych oczu i podniebienia. Już niebawem pojawią się soczyste truskaweczki i wisienki, na które każdy z nas oczekuje z utęsknieniem. Maliny i pomidory dostarczą nam witaminy młodości, a nasze oczęta będą się napawać pięknem maków i cudownej jarzębiny. Wraz z nadejściem wiosny powitały nas czerwone tulipany dodając niesamowitej energii po niezwykle długim okresie zimowym. Bądźmy więc wdzięczni przyrodzie za to, że darzy nasze ciało i duszę czerwienią.
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwuję jako: muminek526
    email: muminek526@wp.pl
    banner: www.lakierkowo.blogspot.com

    Kolor czerwony kojarzy mi się z moimi stopami, a właściwie z czerwonym lakierem do paznokci, który prawie zawsze gości na moich paznokciach u stóp.

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuje jako science maybe
    e-mail: idealniedoskonalosci@wp.pl
    baner: http://sciencemaybe.blogspot.com/
    odp: kolor czerwony kojarzy mi się z tulipanami, były to pierwsze kwiaty,które dostałam od ukochanego,pewnie dlatego do dziś mam tylko to jedno skojarzenie.:)

    OdpowiedzUsuń