28 maja 2013

Urodzinowy konkurs # 3

Witajcie w ostatniej odsłonie mojego konkursu. Przygotowałam dla Was kolejną porcję kosmetyków do wygrania. Szkoda, że pogoda zrobiła się taka deszczowa - nie lubię, gdy jest tak szaro i ponuro. Dlatego może przywołamy lato rozważając dziś o ulubionych smakach lodów :))

Zasady konkursu:

1. Trzeba być publicznym obserwatorem bloga.
2. Należy odpowiedzieć na pytanie konkursowe, które brzmi "Jaki jest Twój ulubiony smak lodów i dlaczego?"
3. Trzeba umieścić banner konkursu na pasku bocznym, w zakładce z konkursami lub w poście na blogu.
4. Koniecznie trzeba w komentarzu pod tą notką zamieścić swoją odpowiedź wraz z informacją pod jakim nickiem obserwujesz bloga, adresem mailowym do kontaktu w razie wygranej, a także linkiem do miejsca, gdzie znajduje się banner konkursowy.
5. Trzeba zapoznać się z regulaminem konkursu, który znajdziecie poniżej.
Wśród wszystkich odpowiedzi (spełniających w/w wymagania) wybiorę 1 zwycięzcę, którego odpowiedź spodoba mi się najbardziej. Konkurs trwa od dziś (czyli 28.05) do piątku (czyli 31.05). Przez te cztery dni będę przyjmowała Wasze odpowiedzi. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu najpóźniej w przeciągu 3 dni, a nagrody wysłane pocztą w ciągu 7 dni kalendarzowych od otrzymania danych adresowych. Z tym, że nie wysyłam za granicę
Można wygrać:

- Ziaja kuracja dermatologiczna AZS-  natłuszczający olejek myjący do kąpieli i pod prysznic,
- Ziaja kuracja dermatologiczna AZS - krem regenerujący natłuszczający,
- Barwa balsam do ciała zielone winogrono + kompleks nawilżający,
- FlosLek wazelina kosmetyczna do ust poziomkowa,
- Essence żelowy eyeliner z limitowanej kolekcji Vintage District,
- Virtual puder prasowany Rock me baby,
- Virtual cień do powiek numer 139,
- Virtual błyszczyk do ust Rock me baby numer 147,
- Vipera cień do powiek numer 80
- Alkemika kreda numer 13,
- Wibo lakier do paznokci z formułą imitującą lakier żelowy Peaches and Cream,
- Rimmel lakier do paznokci LycraPro numer 412 Chic cherry,
- Essence lakier utwardzający do paznokci,
- próbki kosmetyków: L'Biotiva Biovax intensywnie regenerująca maseczka do włosów przetłuszczających się, Bandi krem na szyję i dekolt, Bandi Antyoksydacyjny krem pod oczy, Biały Jeleń emulsja do higieny intymnej z jaśminem i macierzanką, Biały jeleń żel do mycia twarzy z aloesem i ogórkiem.


Regulamin:
1. Konkurs jest organizowany przez serwis http://pure-morning123.blogspot.com/. Realizowany jest na zasadach określonych niniejszym regulaminem i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Sponsorem nagród jest serwis http://pure-morning123.blogspot.com/.
3. Niniejszy konkurs adresowany jest wyłącznie do publicznych obserwatorów bloga.
4. Uczestnicy mają za zadanie zamieścić w komentarzu pod notką odpowiedź na pytanie konkursowe.
5. Zamieszczając komentarz, autor tym samym przyjmuje warunki Regulaminu i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr.133 pozycja 883).
6. Ostateczny termin zamieszczania komentarzy upływa z dniem 17 maja 2013r. Komentarze pozostawione po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
7. Nagrodą w konkursie jest:
Ziaja kuracja dermatologiczna AZS-  natłuszczający olejek myjący do kąpieli i pod prysznic, Ziaja kuracja dermatologiczna AZS - krem regenerujący natłuszczający, Barwa balsam do ciała zielone winogrono + kompleks nawilżający,  FlosLek wazelina kosmetyczna do ust poziomkowa, Essence żelowy eyeliner z limitowanej kolekcji Vintage District, Virtual puder prasowany Rock me baby, Virtual cień do powiek numer 139, Virtual błyszczyk do ust Rock me baby numer 147, Vipera cień do powiek numer 80, Alkemika kreda numer 13, Wibo lakier do paznokci z formułą imitującą lakier żelowy Peaches and Cream, Rimmel lakier do paznokci LycraPro numer 412 Chic cherry, Essence lakier utwardzający do paznokci, próbki kosmetyków: L'Biotiva Biovax intensywnie regenerująca maseczka do włosów przetłuszczających się, Bandi krem na szyję i dekolt, Bandi Antyoksydacyjny krem pod oczy, Biały Jeleń emulsja do higieny intymnej z jaśminem i macierzanką, Biały jeleń żel do mycia twarzy z aloesem i ogórkiem. Nagroda nie podlega zamianie na inną, ani zamianie na ekwiwalent pieniężny. Kosmetyki są nowe i nieużywane. 
8. Spośród wszystkich poprawnych odpowiedzi serwis http://pure-morning123.blogspot.com/ wybierze zwycięzcę. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej 20 maja 2013r. za pośrednictwem serwisu http://pure-morning123.blogspot.com/, a nagroda zostanie wysłana pocztą w ciągu 7 dni kalendarzowych od otrzymania danych adresowych. Nie wysyłam za granicę.
9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
10. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia konkursu i obowiązuje do czasu jego zakończenia. W sprawach nie określonych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych przepisów powszechnie obowiązujących.

33 komentarze

  1. obserwuje paradoxa raz
    baner paradoxaraz.blogspot.com
    email iwonab53@gmail.com
    odp Pistacjowe- ponieważ ich kolor i smak jest jak z bajki i przypominają mi dzieciństwo kiedy wszystko było takie pełne uroku i czarów

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: CatherineK
    Mail: thestarlightparade@gmail.com
    Baner na blogu: http://thestarlightparade.blogspot.com/
    Odpowiedź: Od 2 lat moim ulubionym smakiem lodów jest miętowy. Przedtem był to waniliowy i nadal go uwielbiam, ale jest na drugim miejscu. Wszystko się zmieniło podczas wycieczki do Krakowa. Pogoda zrobiła się nieznośnie gorąca i większość czasu spędzaliśmy kryjąc się w muzeach lub jedząc lody. Tylko w jednej lodziarni zauważyłam właśnie lody o smaku miętowym i od razu je zamówiłam. To był strzał w dziesiątkę. Wspaniale nas orzeźwiły i ochłodziły. Niestety mają jeden minus bo są trudno dostępne (przynajmniej w mojej okolicy). Jeśli więc tylko znajduję je w sklepie to robię wielki zapas i ukrywam w zamrażarce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: alicjamagdalena
    email: alkatraz007@o2.pl
    baner na: http://transfuzjawyobrazen.blogspot.com/
    Odpowiedź: Lody czekoladowe!! Uwielbiam lody czekoladowe!! Kocham czekoladę w każdej postaci, a jeśli nie mogę jeść tabliczek, to lody mi to wynagradzają:)) Nigdy mi się nie znudzą!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje jako Serenitka B
    Mail: akasha162@onet.eu
    Banner: http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Odpowiedź: Moim ulubionym smakiem lodów jest guma balonowa:) Kiedyś uwielbiałam lody truskawkowe i cytrynowe ale z chwilą gdy spróbowałam lodów o smaku gumy balonowej wszystko się zmieniło. Wraz z ich smakiem powróciły wspomnienia...Przypomniałam sobie czasy gdy byłam małą dziewczynką i biegałam do sklepu po moją ulubioną gumę balonową z naklejkami z Kaczorem Donaldem które kolekcjonowałam. Przypomniałam sobie słodki smak gumy i wielkie, obklejające całą twarz przy pęknięciu balony które z niej dmuchałam:) Od tej pory gdy tylko mam okazję kupuję lody o tym smaku i odbywam moją małą podróż do przeszłości :)

    2. Należy odpowiedzieć na pytanie konkursowe, które brzmi "Jaki jest Twój ulubiony smak lodów i dlaczego?"

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuje Milena M
    baner http://kosmetyczneporadym.blogspot.com/
    email millena90m@gmail.com
    odp Moje ulubione lody to lody waniliowe z rodzynkami. Wiele osób a zwłaszcza dzieci nie lubi rodzynek, jednak ja je uwielbiam pod warunkiem, że są drobne i wymoczone w mleku przed dodaniem do lodów. Być może jest to smak pospolity, jednak mi kojarzy się z dzieciństwem spędzonym pod blokiem z garstką koleżanek i kolegów. Pamiętam jak mamy zrzucały nam przez okno złotówkę a potem całą grupką szliśmy do lodziarni za rogiem, gdzie 1 gałka lodów kosztowała 1zł. Pamiętam, że moja siostra zawsze miała problem z wybraniem tej jednej ulubionej gałki lodów i za każdym razem brała inny smak. Natomiast ja byłam zawsze zdecydowana na lody waniliowe z rodzynkami. Do dziś pamiętam ten smak i wakacje spędzane na świeżym powietrzu, upływające na zabawie z innymi dziećmi, nie przy komputerze, co niestety dziś jest bardzo popularne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako - pasja szarości
    banerek na - http://pasjaszarosci.blogspot.com/
    e-mail - betheperfect

    jaki lubię smak lodów ?
    najbardziej lubię lody kokosowe, bądź rafaello ( jak to często się na nie mówi ).. lubię je, myślę że latego, ponieważ mają piękny zapach, poza tym od dziecka kocham zjadać z szafek wszystkie wiórki kokosowe.. kocham wszystko co kokosowe : kokosowe cukierki, lody, cista, batony, czekolady, wiórki.. nie wiem sama.. mam tak od dziecka jakoś.. ale gdy np. mam szampon kokosowy lub olejek to potrafiłabym go zjeść czy wypić.. ten zapach < heh > to trochę dziwne ale tak mam :) Jadłam kokosy nawet .,. takie obierane.. i smakuje mi w każdej postaci..:)D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, sory.. zatraciłam się w kokosach :D Banerek jest na blogu -
    http://pasjaszarosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A czy zamiast banera można udostępnić konkurs na facebooku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można - nie pomyślałam, że przecież jest dostępna i taka opcja.

      Usuń
  10. Obserwuję jako: Avenindra Rosjaneczka
    E-mail: avenindra12@gmail.com
    Baner: avenindramakeup.blogspot.com
    Odpowiedź na pytanie: Uwielbiam sorbet grapefruitowy. Jest lekki, zdrowy, mniej kaloryczny od zwykłych lodów, bardzo orzeźwiający i bardzo cytrusowy. Ten smak dodaje mi energii. Lubię jeść ten sorbet nawet w chłodniejsze dni, bo jest taki tropikalny, kojarzący się z latem. Wolę go nawet od samych owoców, bo jest taki słodkawy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję jako Copacabanaa
    mail : copacabanaa@op.pl
    baner :http://copacabanaa.blogspot.com/
    odpowiedź:
    Najbardziej lubię lody truskawkowe,
    są najsmaczniejsze i kolorowe,
    zarówno jogurtowe jak i sorbety,
    nieważne są ograniczenia i diety,
    kiedy na horyzoncie pojawiają się lody,
    wspaniale dodają w gorące dni ochłody,
    może według niektórych są już przeszłością,
    ale dla mnie ich jedzenie jest wielką radością

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna nagroda, życzę wszystkim powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: zaplatane siostry
    mail: zaplatane.siostry@gmail.com
    banner: splociki.blogspot.com
    Odpowiedź: hmm, trudne pytanie, bo ja uwielbiam lody o każdym smaku. Wybór jest więc ciężki, ale postawię na lody, które jadłam parę lat temu i niestety od tamtej pory w żadnej lodziarni dostać ich nie mogę. Były to lody śmietankowe z kawałkami orzechów, płatków śniadaniowych, migdałów, kokosa i czekolady. Nigdy w życiu nie miałam czegoś tam pysznego w ustach. Oprócz przyjemnego ochłodzenia dawały zębom przyjemność, bo i one miały frajdę z gryzienia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuje jako: OlusiaR88
    e-mail: hip-ola@wp.pl
    Baner: nie ale udostepnilam na FB :)
    Odpowiedz:

    Od dziecinsta moim jedynym i niezmiennym ulubionym smakiem lodow jest smak truskawkowy!
    Mam cudowne wspomnienia zwiazane wlasnie z lodami truskawkowymi, na ktore kazdej wakacyjnej niedzieli zabierala mnie babcia! Siadalysmy w parku a babcia opowiadala mi rozne ciekawe historyjki podczas gdy ja zajadalam sie ladami :) Zawsze konczylo sie to tak ze musialysmy szybko biec od domu bo cala bylam wszedzie czerwona od lodow hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako:madmad35
    e-mail:madmad35opole@interia.pl
    Baner:http://ogrodbizumad.blogspot.com/
    Odpowiedź:
    Czytałam gdzieś, że to jaki wybieramy i lubimy smak lodów ma związek z naszym charakterem. Ja uwielbiam lody waniliowe. Zapach wanilii jest zresztą moim ulubionym, może dlatego też sięgam po lody o takim smaku. Wanilia kojarzy się też z romantyzmem, cóż ja taka jestem. Więc może faktycznie lody i ich smak mają więcej z nami wspólnego niż nam się do tej pory wydawało?

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję jako Mariola
    mariola.wisnie[małpa]gmail.com
    udostępniłam na FB: https://www.facebook.com/mariola.wisniewska.313/posts/454986814593502

    Odpowiedź na pytanie:

    Gdy byłam mała, uwielbiałam wiśnie,
    To mi zostało do dzisiaj, oczywiście!
    Lody wiśniowe skradły moje serce
    Niczym te wiśnie, zrywane naprędce.
    Słodycz to wspaniała, owocami pachnąca,
    Przywodzi na myśl letnie promyki słońca.
    Choć niepozorne, biją inne na głowę,
    Smak ich i zapach są iście szałowe.
    Lody wiśniowe wzbudzają wspomnienia,
    Lody wiśniowe spełniają marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: esPe
    Mail: espe.blog@gmail.com
    Baner: http://all-i-can-do-is-write-about-it.blogspot.com/

    Moim ulubionym smakiem lodów są lody CYTRYNOWE. Lody cytrynowe kojarzą mi się tylko i wyłącznie z dzieciństwem i lodziarnią, która była prowadzona przez pewne małżeństwo z mojego rodzinnego miasta. W tym czasie prowadzili oni rodzinny interes, gdzie lody były sprzedawane na tzw. "gałeczki" i z utęsknieniem wypatrywałam dni i tygodni, kiedy pojawiał się mój ulubiony smak. Lody były owiane rodzinną, tajemniczą recepturą.. niestety dziś właściciel interesu już nie żyje, zakład upadł, a mi pozostało wspomnienie cudnych cytrynowych lodów, których smak nie jest porównywalny z żadnym innym :(

    Akceptuję regulamin :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapoznałam się z regulaminem.
    Obserwuję: puszka
    Baner: http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/
    Mail: paulina.domoradzka@gmail.com

    Najpyszniejszymi lodami są te o smaku dzieciństwa. Waniliowe, czekoladowe, truskawkowe, to chyba nie było istotne. Były słodkie i chłodzące, czego dziecko mogła chcieć więcej? ;)
    Kiedy jeszcze żadna dieta nie zaciskała nam ust. Gdy dziadkowie w niedzielne popołudnia wciskali nam drobne, na słodkie co nieco i śmiali się z oburzenia rodziców. Gdy wracałam do domu, oblepiona po sam pas i umorusana we wszystkich kolorach słodyczy. I gdy największym nieszczęściem był upadek gałki na chodnik... Zaraz jednak zmieniało się to w wielką przygodę i obserwowanie jak pracowite mrówki zbierają się wokół znaleziska. Marzenia i wspomnienia są chyba jeszcze słodsze, niż same lody :)

    Dziś moim ulubionym smakiem są sorbety owocowe, ze względu na to, że są dietetyczne, ale czasem zabieram młodszą siostrę na lody, a wtedy wybieramy największe, włoskie lody z automatu i pozwalam jej umorusać się od stóp do głów - niech i ona ma co wspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No cóż zgłaszam się może tym razem się uda hi hi

    Obserwuje jako- Magdalena B
    lady1307@interia.pl
    baner-http://magicwordcherry.blogspot.com/

    Odpowiedź; Moim ulubionym smakiem lodów jest smak wiśni!
    Uwielbiam lody wiśniowe ale tylko te co są sprzedawane na gałki ponieważ te sklepowe są za bardzo hmm sztuczne... i przesłodzone.
    Od czasu do czasu pozwalam sobie na taką wiśniową rozkosz.
    Uwielbiam smak wiśnie za jej lekką kwaskowatość ,a zarazem za lekką słodycz uważam ,ze to jest duet idealny.

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się świeetne rozdanie :33
    obserwuję jako : Sandra Bałucka .
    email : iitiismyliife@interia.pl
    banner : iitiismyliife.blogspot.com

    Odpowiedź : Moim ulubionym smakiem lodów jest smak brzoskwiniowy ponieważ gdy byłam młodsza zawsze robiłam te lody z mamą z brzoskwini rosnących w naszym sadzie i były przepyszne . :) teraz kojarzą mi się z tamtymi czasami a i czasem też robimy te lody ale już rzadziej bo ja mam szkołę mama prace ;x
    ale jak jesteśmy na mieście zawsze zamawiam brzoskwiniowe i od razu kojarzy mi to się z mamą i naszym sadem :p

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: basiek86
    E-mail: basiek_g86@wp.pl
    Baner: http://basiek86.blogspot.com/
    Odpowiedź: Bardzo lubię lody o smaku bakaliowym. Są słodziutkie (a ja jestem łasuch na słodycze;)) i zawierają rodzynki, które uwielbiam. Po prostu bardzo mi smakują, co tu więcej pisać. ;))
    Akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuje Sweet Dreams
    baner ide-po-teczy.blogspot.com
    email sweet.dreams.bloguje@gmail.com
    odp Orzechowe - ponieważ nie znoszę orzechów :D Tak, dobrze przeczytałaś, nienawidzę orzechów ponieważ mają gorzki posmak, a w lodach go nie ma i są pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuję jako: muminek526
    baner: www.lakierkowo.blogspot.com
    email: muminek526@wp.pl
    odp. Moimi ulubionymi od niedawna lodami są lody pomarańczowe, które znalazłam w Lidlu. Są w opakowaniach o pojemności 1 litra i mogę śmiało powiedzieć, że zaskoczyły mnie na całego. Nie przepadam jakoś szczególnie za pomarańczami, aczkolwiek zjem z apetytem jednak smak tych lodów przeszedł samych siebie. PYCHA :-) !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako Kosmetyczna Maniaczkaa
    Banner: http://kosmetyczna-maniaczkaa.blogspot.com/
    E-mail: kosmetyczna_maniaczkaa@onet.eu
    Odp.
    Mój ulubiony smak lodów to smerfowy ;) Kojarzy mi się z moją ukochaną bajką z dzieciństwa- Smerfami. Gdy szłam z rodzicami na niedzielne spacery, zawsze zahaczaliśmy o budkę z lodami w której pani nakładała mi na wafelek piękną, błękitną kuleczkę a ja z ciekawością się jej przyglądałam ;)Zadowolona i uśmiechnięta wracałam do domu podskakując i nucąc smerfową melodię. Rodzice nazwali mnie małym Smerfem ;) Ten smak lubię do dziś;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: ModnyKotek
    E-mail: kotekm22@wp.pl
    Baner: http://myzainspirowani.blogspot.com/
    Odpowiedź w formie wierszyka :)
    Lody moje ulubione
    są często przeze mnie jedzone.
    Pyszne, chrupkie no i słodkie,
    nie są ani trochę gorzkie.
    Znajdziesz orzeszki i rodzynki,
    są też tutaj suszone brzoskwinki.
    Może wiesz o jakich mowa?
    to jest moja miss królowa!
    Mówią na nie bakaliowe,
    jednym słowem są bombowe!
    Spróbuj szybko bez wahania,
    niby sprawa taka błaha.
    Gdy zapytasz: czemu akurat te?
    ja odpowiem: po prostu kocham je!
    Dużo niespodzianek mają,
    orzechy główne skrzypce grają,
    otoczone śmietankową masą,
    która zniknie z wielką klasą.
    Mam nadzieję, że przekonałam Cię,
    Pozdrowienia do Ciebie ślę!

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda że trzeba banner umieścić;( Powodzenia wszytskim

    OdpowiedzUsuń
  27. obserwuję jako Joanna_26
    kabanos_25@onet.eu
    udostępnione: http://www.facebook.com/joannabialecka26/posts/528785733847324

    Moje ulubione lody to śmietankowe. To smak mojego dzieciństwa i najpiękniejszych chwil w życiu. Lodziarnia na rynku była pierwszą otworzoną lodziarnią w naszym miasteczku. Gdy się do niej wchodziło można było zobaczyć jak w pomieszczeniu obok pan lodziarz kręcił lody w wielkich pojemnikach. "Wyczarowywał" po prostu bajkowy smak lodów śmietankowych. Gdy kupiłam swoją pierwszą gałkę lodów miałam 5 lat. Od tamtej pory uwielbiam ich smak i nigdy nie mogę doczekać się pory letniej by móc ich skosztować. Lodziarnia działa już 30 lat i mimo, że w miasteczku otworzyło się wiele punktów sprzedaży lodów to tylko do lodziarni w rynku ustawiają się kolejki, w których trzeba czasami stać pół godziny. Całe miasto uwielbia smak lodów śmietankowych. Ich smak towarzyszył mi podczas komunii, szkolnych imprez, pierwszych randek,ślubu i wielu innych uroczystości. Te lody nie mają żadnych dodatków, bakalii, sosów czy ulepszaczy smaku. Są robione metodą tradycyjną od początku a ich smak przebija wszystkie inne. Po prostu miód w ustach :):):)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: astoria
    email: jmichalczuk94@gmail.com
    Banner: http://astoria-cosmetic.blogspot.com/
    Odp.: Hmmm...uwielbiam wszelkiego rodzaju owocowe smaki. Ale jeśli miałabym zdecydować się na jeden wybrałabym...brzoskwiniowe. Albo jagodowe. A może truskawkowe. I jeszcze malinowe. No właśnie...Trudna decyzja:) A więc określę je jako owocowe. Bo kojarzą mi się z latem i wakacjami. Słodkimi chwilami, morzem, spacerami. Tak po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuje Karolina G
    kaja2084@wp.pl
    informacja na blogu handmadekoraliczki.blogspot.com
    A lody ? Sorbet malinowy z bitą śmietaną . Wiąże się z nimi dość śmieszna historia. Wydarzyła się ona jakieś 3-4 lata temu w Weronie.Wraz z moimi przyjaciółmi wybraliśmy się na lody. Ja - totalny laik który po włosku umiał powiedzieć tylko ciao. Więc moja koleżanka poleciła mi sorbet o smaku malinowym z bitą śmietaną. Był na prawdę pyszny. Niestety musiałam pójść do łazienki, a moi przyjaciele z racji że było nas ok. 15 nie zwrócili uwagi czy jestem czy mnie nie ma i wyszli z kawiarni be zemnie. Jak zobaczyłam że ich nie ma stwierdziłam że i tak nie dam rady znaleźć drogi do hotelu a na domiar złego rozładował mi się telefon, więc zamówiłam z pomocą gestów 2 porcje sorbetu malinowego. Na szczęście moi przyjaciele po godzinie przypomnieli sobie o mnie i wrócili do kawiarni. Ja przez ten czas zdążyłam zjeść 3 porcje sorbetu i muszę przyznać że nigdzie indziej nie jadłam do tej pory tak pysznych lodów.

    OdpowiedzUsuń