11 czerwca 2013

BINGOSPA - energizujące algi pod prysznic z zieloną herbatą

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją ostatniego już kosmetyku, który otrzymałam do testów od BingoSpa. Na ten żel pod prysznic wato zwrócić uwagę, gdyż dobrze działa, ma dużą pojemność i to wszystko za niewielką cenę.

Od producenta:
Delikatnie kremowe algi BingoSpa pod prysznic w formule żelu, z odświeżającą  zieloną herbatą. Algi dostarczają skórze mnóstwa odżywczych substancji i minerałów: witaminy grupy B, witamina C chroniąca przed wolnymi rodnikami, aminokwasy zapewniające skórze właściwe nawilżenie i wiele innych, z których Twoja skóra będzie zadowolona. Kremowa piana BingoSpa zostawi na Twojej skórze uczucie świeżości i rześkości, a Ty będziesz się cieszyć dobrym samopoczuciem do następnej kąpieli.


Żel ten znajduje się w standardowym opakowaniu jakie używa firma BingoSpa - przezroczysta, plastikowa butelka zakręcana metalową nakrętką. Na plus zasługuje użyta tutaj naklejka - nie jest ona papierowa, jak w przypadku czekoladowo brzoskwiniowego serum - dzięki temu nie niszczy się pod wpływem wody. Podoba mi się design opakowania - jest bardzo prosty, zawiera najpotrzebniejsze informacje (takie jak nazwę produktu, datę ważności, skład), dodatkowo utrzymany jest w zielonej kolorystyce - co nawiązuje zapewne do alg i zielonej herbaty. 


Również i żel jest koloru zielonego. Ma przyjemny i delikatny zapach, czasem wydaje się być nieco słodkawy. Ciężko mi go do czegoś przyrównać, bo niczym charakterystycznym się on nie wyróżnia. Pod względem konsystencji żel ten jest dość rzadki - dzięki temu łatwo go wylać z opakowania, które nie posiada pompki. Z drugiej jednak strony nie jest aż za bardzo rzadki, bo po wylaniu na rękę nie rozlewa się. Świetnie się pieni. Wystarczy użyć jego niewielką ilość do mycia, co w połączeniu z pojemnym opakowaniem czyni go bardzo wydajnym. Żel ten dobrze oczyszcza skórę, nie wysusza jej - czyli spełnia swoje podstawowe zadanie.

Pojemność: 300 ml

Cena: 8 zł

Dostępność: w sklepie internetowym producenta TUTAJ.

Skład: Aqua, Sodium Laureth-2 Sulphate, Sodium Dodecylbenzenesulfonate, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Styrene/Acrylates Copolymer, Propylene Glycol (and) Water (and) Laminia Digitata Extract (listownica palczasta - alga), Glycerin, Aqua, Fucus Vesiculosus Extract (macerat z morszczynu pęcherzykowatego), Enteromorpha Compressa Extract (ekstrakt z alg zielenic), Porphyra Umbilicalis Extract (szkarłatnica pępkowa - alga), Undaria Pinnatifida Extract (undaria pierzastnodzielna - glon morski), Lithothamnium Calcareum Extract (skalinek ostrogowaty - alga), Propylene Glycol, Camellia Sinensis Extract (herbata chińska), Aspalathus Linearis Extract (aspalant prosty - krzew z rodziny bobowatych), Calamus Root Extract (ekstrakt z korzenia tataraku), DMDM-Hydantion, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Parfum, CI 19140 (barwnik cytrynowożółty), CI 42080 (barwnik niebieski).

61 komentarzy

  1. Zielona herbata zawsze jest wskazana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam zieloną herbatę w kosmetykach ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielona herbata jest moim ulubionym napojem, chętnie sięgam też po kosmetyki z jej zawartością więc na pewno wypróbuję, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że miałam możliwość go wypróbować.

      Usuń
  4. Sam żel nie jest taki zły, ale ta metalowa nakrętka to porażka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to opakowanie to porażka. Kiedyś mi się przewróciło, a żel zaczął wyciekać spod tej nakrętki na półkę.

      Usuń
  5. zielona herbata mnie zawsze pobudza do działania :D:D niach niach muszę to mieć:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wypróbowaniu tego żelu, cieszę się, że go wybrałam do testów.

      Usuń
  6. podoba mi się, cena też kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - jego cena jest bardzo kusząca za tą pojemność.

      Usuń
  7. śliczny kolor, bardzo fajna cena :) .. ech jeszcze nie miałam żadnego produktu z BingoSpa :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam okazję kilka kosmetyków tej firmy wypróbować.

      Usuń
  8. bardzo podoba mi się opakowanie tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. skusiłabym się, ładny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  10. oryginalna nie będę ;) lubię zieloną herbatkę w kosmetykach - fajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię zieloną herbatę w kosmetykach :))

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Tak - jak na żel do mycia, to działa jak należy.

      Usuń
  12. Ciekawa jestem zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest on bardzo delikatny i przyjemny - nie drażni nosa.

      Usuń
  13. ja nie polecam, kolejny bubel BS, pachnie jak lekarstwo, które dawno dawała mi mama, okropność.

    OdpowiedzUsuń
  14. też się z nim polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogłabym posiadać, ostatnio bardzo polubiłam algi w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie z wszystkimi algami się polubiłam - np. spisulina źle działa na moja skórę.

      Usuń
  16. Zaciekawił mnie ten żel ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się spodobał, ostatnio coś zamawiałam z Bingo jesienią i nawet nie wiedziałam, że mają takie cudo ;) Kocham wszystkie kosmetyki, które pachną zieloną herbatą ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię zieloną herbatę w kosmetykach :))

      Usuń
  18. 8zł? Dość przyjemnie, chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ma fajny kolorek, i do tego super się pieni? Chyba bym go polubiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe nie mialam jeszcze nic z tego:/

    zapraszam jesli masz ochote na rozdanie

    http://zwyczajnaowszystkimioniczym.blogspot.com/2013/06/iwostin-correctin-purritin-mae-rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  21. no przynajmniej nie będe się nudzić w domu;p a najniższa krajowa zawsze coś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - od czegoś trzeba zacząć. A ja dalej szukam pracy.

      Usuń
  22. tak spełnia swoją rolę jako żel pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że niema lepszego dozownika. Nie lubię butelek z takimi ogromnymi otworami :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Na razie to już ostatni kosmetyk tej firmy, który mam.

      Usuń
  25. Nie miałam i pewnie mieć nie będę, ale brzmi fajnie :) i ładny ma kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo u Ciebie tych kosmetyków z BINGO SPA :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Musi być fajny :)

    Zapraszam na konkurs do wygrania dowolna para butów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie biorę udziału w konkursie, ale dzięki za zaproszenie.

      Usuń
  28. muszę w końcu kupic jakis ich produkt...

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny kolorek :3 cudowny, poproszę taki :d

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawie się prezentuję w zielonej barwie :) z chęcią go zakupię :)

    OdpowiedzUsuń