26 lutego 2014

O kosmetykach BellaOggi jeszcze słów kilka

BellaOggi to włoska marka kosmetyczna. Firma produkuje kosmetyki i akcesoria do makijażu, a także lakiery do paznokci i produkty do ich pielęgnacji. W Polsce produkty tej marki dostępne są w Drogeriach Hebe. Dzięki temu, że odezwała się do mnie przedstawicielka tej marki miałam możliwość wypróbować kilka kosmetyków. Opisywałam już lakier do paznokci (TUTAJ). Teraz pora na błyszczyk i maskarę. 


Błyszczyk 6H Gloss


Od producenta:
Formuła produktu łączy w sobie intensywność i długotrwałość pomadki, ze świetlistym połyskiem błyszczyku. Błyszczyk 6H Gloss posiada certyfikowaną sześciogodzinną gwarancję trwałości koloru. 6H Gloss dostępny jest w sześciu odcieniach. Sugerowana cena detaliczna: 13,99 zł.



Mam go w kolorze numer 3 ONLY ORANGE. Jest to bardzo delikatny kolor, lekko wpadający w pomarańczowy. Daje ładny połysk na ustach. Podoba mi się ten odcień, bo mam błyszczyki raczej różowe. Poza tym lubię takie delikatne kolory. Ale chciałam tu zwrócić uwagę na to, że producent zaznacza, że ten błyszczyk ma w sobie intensywność pomadki. Osoby nastawiające się na intensywny kolor mogą być nieco rozczarowane.



Nie klei się na ustach. Ma ładne i solidne opakowanie, a także wygodny w użyciu aplikator. Minusa ma za to, że na ustach utrzymuje się około godziny, nawet jak nic nie jem, ani nie piję w tym czasie. Błyszczyki mają taką mniej więcej trwałość, ale daję to na minus, bo producent obiecuje 6 godzin trwałości.  



Mascara Lush Up & Curve 
Unoszenie i podkręcanie

Od producenta:

Węglowo czarna maskara, w której zastosowano innowacyjną szczoteczkę - włoski z jednej strony są znacznie dłuższe, dzięki temu rzęsy można łatwo nawinąć na szczoteczkę, otrzymując efekt maksymalnego podkręcenia. Sugerowana cena detaliczna ok. 25 zł/9 ml.




Podoba mi się szczoteczka tej maskary, ponieważ jest bardzo ciekawie pomyślana. Pierwszy raz mam z taką do czynienia. Z jednej strony ma dłuższe włoski, a z drugiej krótsze. Tymi dłuższymi fajnie się maluje rzęsy na górnej powiece. Te krótsze są do dolnych rzęs w sam raz. 


Ma ładny, czarny kolor. Z trwałością tej maskary różnie bywa. Nie wiem od czego to zależy. Są takie dni, że nie ukruszy mi się ani ciut ciut, ale są też takie momenty, że mam po prostu czarne grudy pod oczami. Poza tym nie wygląda ładnie, gdy rzęsy są pomalowane tylko jedną warstwą tej maskary. Wyglądają na bardzo cieniutkie. Ja jednak na tym pozostaję, ponieważ nie lubię aplikować kilku warstw tuszu.


Miałyście kosmetyki marki BellaOggi ???

10 komentarzy

  1. Ja nie lubię intensywnych błyszczyków, więc dla mnie dobrze się składa ;) Co do tuszu- uwielbiam takie szczoteczki :) Z tym osypywaniem- dziwna sprawa i zarazem ciekawa ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest taka szczoteczka. Będę się rozglądać za takimi tuszami.

      Usuń
  2. błyszczyk ma fajny kolor jak dla mnie :D a tusz zacną szczotę :D ps. nosisz soczewki?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie też podoba się szczoteczka, jest bardzo precyzyjna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie się nią też rzęsy rozczesuje.

      Usuń
  4. Maskara nie przypadła mi do gustu, ale kolor błyszczyka jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam o tej marce jeszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej tez nie słyszałam. Dlatego postanowiłam wypróbować.

      Usuń