7 kwietnia 2013

Pharmaceris C - nowa, wiosenna odsłona

W tym tygodniu otrzymałam do testów dwa kosmetyki z linii Pharmaceris C. Przeznaczone są one dla wszystkich którzy chcą wspomagać kuracje antycellulitową dodatkową pielęgnacją.
Ja właściwie problemów z cellulitem dużych nie mam, ale będę je stosować głównie, profilaktycznie, aby zapobiegać. A te kosmetyki to:
- drenujący peeling antycellulitowy do mycia ciała (klik po więcej informacji)
- oraz skoncentrowany krem-żel antycellulitowy o podwójnym działaniu (klik po więcej informacji).
 Znacie kosmetyki z tej linii ???

47 komentarzy

  1. też będę testować te kosmetyki ;)Ja jednak mam dość spore problemy z cellulitem .

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, a bardzo bym chciała :) Chociaż mi to bardziej potrzebne jest ujędrnienie, lifting, niż walka z cellulitem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez by mi się przydało ujędrnianie, ale ciekawa jestem działania tych kosmetyków.

      Usuń
  3. ciekawe ciekawe czy zadziala ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe - zobaczymy za jakiś czas. niby producent pisze, że pierwsze efekty widoczne są już po 14 dniach.

      Usuń
  4. Jestem ciekawa działania tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja tez już zaczęłam je używać.

      Usuń
  6. nie widziałam jeszcze tej serii...fajna sprawa na profilaktykę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z myślą o profilaktyce chce je przetestować.

      Usuń
  7. Ja kupilam wlasnie podobny kosmetyk ale z Perfecty

    Zapraszam do mnie na bloga, na kolejny cover ;) : ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam na blogu i słuchałam ten cover - ślicznie :))

      Usuń
  8. ja jakiś tam cellulit mam, spodobały mi się te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro mam okazje je wypróbować to czemu nie :))

      Usuń
  9. coraz bardziej interesuja mnie kosmetyki do zwalczania cellulitu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te mogą się okazać ciekawą propozycją.

      Usuń
  10. Ja też nie mam dużych problemów z cellulitem, ale zaczęłam go zwalczać już na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na szczęście nie mam cellulitu ^.^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już czekam na swoją paczuszkę ! ;-) Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków. Kto wie, może akurat ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja paczuszka przyszła dość szybko.

      Usuń
  13. Mi się już nawet nie chce wojować z cellulitem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też już się poddałam, a co więcej-polubiłam swój:P

      Usuń
  14. Jestem ciekawa jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze ich nie dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam tych kosmetyków, na razie nie mam problemów z cellulitem.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam, ale bardzo mnie zaciekawiły i będę oczekiwała na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko potestuję, to napisze recenzje.

      Usuń
  18. Bardzo lubię Pharmaceris, tej nowej linii jeszcze jednak zupełnie nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy o nich nie słyszałam ale obecnie mam zamiar coś używać więc chętnie dowiedziałabym się o nich coś ciekawego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem już po pierwszych użyciach i podoba mi się działanie tych kosmetyków.

      Usuń
  20. fajnie ze przysyłają całą serię:) lepiej zapobiegać bo celulitu nie wyleczysz jak zmarszczek, nie ma wypełniaczy na to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że lepiej jest zapobiegać.

      Usuń
  21. Nigdy nie widziałam tej linii jednak bardzo lubię tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co się zorientowałam, to jest nowa linia Pharmacerisu.

      Usuń