2 sierpnia 2012

VIPERA puder matujący transparentny numer 11

Wcześniej używałam pudrów w kamieniu. Przeważnie ciężko było mi dobrać odpowiedni ich kolor. Ponieważ latem trzeba trochę ciemniejszy, na zimę jaśniejszy odcień. Aż w końcu skusiłam się na puder transparentny. Kupiłam go po oglądnięciu kilku filmików na YT, w których dziewczyny polecały go. Mam ten puder już od bardzo długiego czasu i używam go do tej pory.


Od producenta:
Przejrzystym woalem tonuje koloryt karnacji. Dzięki wysokiej miko-technologii mielenia pigmentów, puder zapewnia długo trwający efekt alabastrowej cery. Utrwala makijaż nie obciążając cery.


Opakowanie: plastikowe kwadratowe pudełko utrzymane w czarno-różowej kolorystyce z przezroczystym wieczkiem. Wygląda uroczo :)) Jest bardzo trwałe, bo przez ten czas co mam ten puder nigdzie mi nie pękło. Jedynie w kilku miejscach zmyła się trochę różowa farba i przezroczysty plastik porysował się. Nie zdarzyło mi się jeszcze, aby opakowanie otworzyło się i puder się wysypał.


Konsystencja: jest to puder sypki, bardzo drobno zmielony. W opakowaniu widać, że ma kolor jasnego beżu, ale w rzeczywistości jest transparentny.

Zapach: dość przyjemny słodkawy delikatny zapach.

Działanie: bardzo dobrze matowi twarz na wiele godzin, a przy tym jednoczenie nie obciąża cery. Nie ciemnieje na twarzy, ani też jej nie bieli. Dla mnie bardzo ważne jest też to, że nie wchodzi w załamania, nie podkreśla porów, ani suchych skórek. Używam go cały czas - nieważne czy latem czy zimą, jako że jest transparentny zawsze pasuje do każdej karnacji, każdego podkładu i fluidu. Przez pewien czas nakładałam go tym różowym puszkiem. Co prawda radzi sobie nieźle, ale raczej jest to taki uroczy dodatek niż gadżet do nakładania pudru. Wiele razy go myłam, a on wciąż świetnie wygląda i się nie zniszczył. Aktualnie puder aplikuję na zmianę dwoma pędzlami: Maestro numer 190 w rozmiarze 20 lub pędzlem do pudru z Ecotools. To którego użyje zależy od tego, którego wyciągnę z pudełka - oba są tak samo dobre. Ogromną zaletą tego pudru jest jego wydajność - już mała ilość wystarczy na calą twarz. Używam go już ok roku, a wciąż sporo mi go zostało. Na szczęście ma długą datę ważności - ten jest ważny do maja 2013 r. Dlatego właśnie preferuję pudry sypkie, bo ich ważność przeważnie wynosi ok 18-24 miesiące.

Moja opinia: Uwielbiam ten puder. Na razie nie rozglądam się za innymi, bo ten się u mnie sprawdza i wystarczy mi jeszcze na długi czas.

Pojemność: 15 g

Cena: ok 22 zł

Dostępność: w sieciówkach go nie widziałam, jedynie w prywatnych drogeriach lub u firmowych dystrybutorów. Jest dostępny w sklepie internetowym Vipery. A tutaj można sprawdzić gdzie są stoiska, w których można kupić kosmetyki tej firmy ( KLIK ).

Skład: Talc, Mica, Nylon-12, Zinc Stearate, Titanium Dioxide, Alumina, Dimethicone Mineral Oil, Tocopheryl Acetate, Methylparaben, Parfum (Buthylphenyl Metylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Citronellol, Limonene, Hydroxycitronella, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde), Silica, +/- CI 15985, CI 77499, CI 77492, CI 77491.


A Wy jakie pudry używacie ???

43 komentarze

  1. Ja na razie używam tylko pudru/podkładu mineralnego w kompakcie z Sephory i jestem z niego bardzo zadowolona:)

    http://coconutlimee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go i używam - chociaż nie tym opuszkiem tylko pędzlem i potwierdzam jest bardzo wydajny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tym puszkiem nakładałam go tylko przez pewien czas - tak z ciekawości jak będzie się sprawował. Teraz aplikuję go pędzlami do pudru.

      Usuń
    2. myslę, ze puszek zostawia smugi , a pądzel dobrze rozciera

      Usuń
  3. fajny myślę właśnie nad nim :D ja używam z transparentnych fixa z Essence i Loose powder Pierre Rene a z kamienia to Miyo Doll Face i już nie oddam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo czytałam o tym pudrze z Essence i przez pewien czas zastanawiałam się nawet czy go kopić, ale na razie jednak się powstrzymałam.

      Usuń
  4. ciekawi mnie ten produkt będę musiała go wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja na razie zrezygnowałam z pudrów ;) na szczęście nie mam problemów z nadmiernym błyszczeniem cery, więc chcę dać skórze nieco odpocząć, szczególnie latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej
    Nie przepadam za ta firma i na szczęście nie potrzebuje matującego pudru, ale fajnie, że Tobie odpowiada :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam pudrów ale ten ma ładny hmm puszek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. OOO ciekawy bardzo, słodki puszek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam go jakiś czas temu na allegro zastanawiałam się nad kupnem ale pało na Viperę rozświetlającą.
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten puder i jestem bardzo zadowolona.
    A ten puszek do aplikacji jest uroczy ;)) chociaż go nie używam w tym celu ; p

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie strasznie ciężko z dostępnością Vipery a ten puder bardzo ciekawy i ma słodkie opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam go i byłam z niego bardzo zadowolona. Na pewno kiedyś do niego wrócę, bo był naprawdę kosmetykiem godnym polecenia. Wszystko mi w nim odpowiadało i powiem szczerze, że cena nie jest adekwatna do jakości, ponieważ jest niska w porównaniu do tego co oferują inne firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. tez go chciałam kupić, jednak zakupiłam transparentny z Essence, też jest całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też jakiś czas temu postawiłam na pudry transparentne, bo ciągle miałam problem z dobraniem koloru ;> Tego jeszcze nie miałam okazji próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czytałam dużo pozytywnych opinii na jego temat, może skuszę się na niego jak skończy się mój puder :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Puszek jest świetny ;) Uwielbiam sypkie pudry, tego jeszcze nie miałam, ale wygląda i zapowiada się naprawdę nieźle, chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam, że jest niezły. Ja używam pudru firmy Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja używam pudry sypkiego, transparentnego z YR, jednak już tworzę listę jego następców, więc Twoja recenzja na pewno mi się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odkryłam go jeszcze przez blogowaniem i uwielbiam go ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. puszek sliczny :D ja obecnie uzywam na zmiane pudru bambusowego z pudrem w elfa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Puszek jest słodki:)
    Ja ostatnio kupiłam mineralny Joko z szafirem i musze przyznać, że jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tak samo przestawiłam się na pudry transparentne, ten chcę kupić już od dawna, ale póki co mam zapas:)

    OdpowiedzUsuń
  23. cena trochę duża, bo w tej cenie mam bambusowy z przesyłką:(

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mam obecnie z max factora :)

    OdpowiedzUsuń
  25. do mnie kosmetyki z vipery jednak nie przemawiaja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja ostatnio uwielbiam clinique redness solutions:) tez sypki puder:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja mam z moolon sypki,rimella match perfection w kamieniu i transparenty z Sally Hanson

    OdpowiedzUsuń
  28. nie znam, ogólnie nie używam takich pudrów

    OdpowiedzUsuń
  29. Smieszny ten puszek okruszek :)
    co do transparentnych- juz dawno temu przekonalam sie, ze sypkie transparentne to cos dla mnie ;))
    i mam juz z 5 :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapakowany jest rewelacyjnie i ten puszek:D
    Ja obecnie używam pudru w kamieniu PAESE i przyznam,że nie jest zły:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubie kosmetyki tej firmy mam cienie a przez bardzo długi okres używałam różu Vipera zawsze byłam zadowolona a ten puder mnie zainteresował aplikator jest uroczy

    OdpowiedzUsuń
  32. miałam swego czasu szał zachwytu nad tymi kosmetykami , puder bardzo przyjemny lecz nie do mojej cery , na dłuższą metę zapycha ale jeśli kto ma cerę w miarę znormalizowaną to jest w porządku

    OdpowiedzUsuń
  33. So cute, I love the packaging :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten puszek jest przesłodki:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oo, na pewno go zakupię bo opakowanie już mnie urzekło a Twoja pozytywna opinia mnie bardzo zachęca i w sumie cena jest przyzwoita. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. dostałąm ten puder i jest świetny, na początku się bałam że nie poradzi sobie, ale super matowi, cera jest gładka i jakby wyrównana?

    OdpowiedzUsuń
  37. Niedawno patrzyłam na niego na jednej ze stron. Muszę to jeszcze przemyśleć bo wygrał inny ale zawsze można używać na zmianę. 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aktualnie przerzuciłam się na pudry bambusowe. Jednak do tego zawsze powracam z sentymentem.

      Usuń