28 września 2013

Oddanie kosmetyczne

Witajcie,

Mam trochę kosmetyków, których nie używam - szkoda, aby tylko leżały. Mogą się jeszcze komuś przydać. Dlatego postanowiłam zorganizować oddanie kosmetyczne. Na początku chciałam zaznaczyć, że są tutaj kosmetyki używane. Ich zużycie nie jest duże, a termin przydatności do zużycia jeszcze długi.


A są to:
- baza pod podkład KOBO - zużycie około 5%
- SEPHORA błyszczyk do ust w odcieniu 22 deep rose-shimmery - użyty dwa razy.
- OLAY hydrożel nawilżający na dzień przeznaczony do skóry tłustej i mieszanej - zużycie ok. 10% 
- ELF sypki podkład mineralny SPF 15 - zużyłam odcień porcelain oraz fair. Odcienie light oraz beige były tylko zesłoczowane.
- MIYO potrójne cienie do powiek, odcień Appletini - zużycie minimalne.
- ESSENCE cień do powiek w kremie z limitowanej kolekcji Cirsus circus - zużycie ok 5%.
- CATRICE szybkoschnący i nabłyszczający lakier nawierzchniowy  - zużycie ok 10%.
- WIBO eliksir z jedwabiem - zużycie ok 10%.
- ESSENCE lakier do paznokci kolor numer 110 modern romance - użyty dwa razy.
- DONEGAL ozdoby na paznokcie - zostało 6 naklejek.
+ dorzucę do tego jeszcze kilka próbek kosmetyków: Joanna Sensual nawilżająco-łagodząca emulsja, BANDI antyoksydacyjny krem pod oczy, BANDI kojący krem dla skóry tłustej, BANDI ECOSKIN CARE kojący balsam do ciała.

Dodam jeszcze, że kolory podkładu E.L.F. prezentują się jak na zdjeciu. Zostały tylko te dwa ciemniejsze odcienie.


Zużycie kremu Olay wygląda tak:


Jeżeli komuś nie przeszkadza, że są to używane kosmetyki, a chciałby je otrzymać wystarczy, że w komentarzu pod postem napisze po prostu słowo CHCĘ. Wszystkie te kosmetyki otrzyma jedna osoba, którą wybiorę na podstawie mojego widzimisię. A co :)) Zgłoszenia przyjmuję przez 6 dni, czyli do 3 października. Myślę, że tyle czasu wystarczy. Wyniki postaram się podać do niedzieli.

Zapraszam wszystkie chętne osoby do zgłaszania się.

48 komentarzy

  1. Chcę :D
    Dobrze się nimi zaopiekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę! Bo nigdy nie miałam żółtego cienia na powiece :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę! Bo żółty pasuje mi do butów! :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę :)
    Sama myślę o takim oddaniu, zastanawia mnie tylko czy ktoś się zgłosi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad tym zastanawiam, ale okazuje się, że są chętne osoby.

      Usuń
  5. Oj, przepraszam, napisałam dwa komentarze, weszłam na ten post i patrzę mojego komentarza nie mam, myślę: "O ja głupia, znowu coś źle nacisnęłam", dodaję drugi, a tu "Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu". Przepraszam. My mistake.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chce;-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. wonderful things. i love olay.
    kisses to you
    Maren Anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  8. O to dziewczyny mają uciechę... :D to bardzo miło z Twojej strony, że chcesz się dzielić z innymi blogerkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę :). Świetny pomysł, może się nim także zainspiruję:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcę :)
    Genialny pomysł. ..a tego lakieru już u mnie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł ktoś może wypróbować kosmetyki, których już i tak nie używasz a ja...CHCĘ :))

    OdpowiedzUsuń
  12. chcę - przydadzą mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chce chce i to bardzo oj przygarnelabym to teraz bo mam depresje przeprowadKowa

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj z checia chce na moja depresje przeprowadzkowa

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne kosmetyki a z kobo jeszcze niczego nie miałam. Zgłaszam się i ja.
    całkiem dobry pomysł z takim oddaniem. muszę zrobić porządki u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chcę! Kolory podkładu idealne dla mnie ;) Mam nadzieję...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też, ja też ... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chcę :) Genialny pomysł, kosmetyki się nie zmarnują a ktoś na tym skorzysta :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Chcę (⌒.⌒)ノ♡
    Chętnie przygarnęłabym te cudeńka c:

    OdpowiedzUsuń
  20. pomysł bomba też przygarnę^^

    OdpowiedzUsuń
  21. chętnie bym widziała je u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. CHCĘ :)

    kosmetyki które są na mojej chciejliście :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chcę! :)
    Pora i u mnie na taką przebiórkę, muszę sprawdzić, co u mnie zalega a nawet nie pamiętam, że to posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny pomysł z oddaniem a nie rozdaniem

    OdpowiedzUsuń