29 września 2013

Post nie zakupowy, ale paczkowy

W tym miesiącu okazuje się, że nie kupiłam nic kosmetycznego. Moje zakupy w ostatnim czasie były niewielkie, ale nie spodziewałam się, że dojdzie do tego, że nic nie kupię. Mam wystarczającą liczbę kosmetyków i okazało się, że więcej mi akurat nie było potrzeba. Skupiłam się raczej na zużyciach.
Jednak mimo wszystko coś nowego trafiło do mnie za sprawą KKcenterHk. Mogłam sobie znów coś wybrać i skusiłam się na stempelek i płytkę do zdobienia paznokci. Jak do tej pory oglądałam tylko wiele takich zdobień. Chciałam sama wypróbować jak się używa tych stempelków :))


44 komentarze

  1. też jestem ciekawa efektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie miałam czasu poużywać tej płytki. Ale muszę się w końcu za to zabrać.

      Usuń
  2. Cudne te koty! Ciekawa jestem jak się tego używa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie na te koty od razu zwróciłam uwagę.

      Usuń
  3. chętnie zobaczę jak wyjdą Ci stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry wybór :) nie mam jeszcze takiego gadżetu, ale chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam zdobienia paznokci z użyciem stempelków i zachciałam sama spróbować.

      Usuń
  5. pamiętaj o zdjęciu folijki xD

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kupiłam sobie te stempelki i te płytki ale nie umiem stemplować na płytce pazura xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam zestaw do stemplowania z Essence, ale leży w kącie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już od dawan mam stempelek, ale w sumie rzadko korzystam. Kotki są przeurocze c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam to ,ale mi jakoś te wzorki nie wychodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero będę próbować używać te wzorki.

      Usuń
  10. też chcę się płytką pobawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam taka płytkę jedną ale jej nie używam.,..ne,ie umiem :/ ale efekty podobno nieziemskie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam zdobienia wykonane z różnych wzorków zaczerpniętych z płytek i podobały mi się one.

      Usuń
  12. właśnie widziałam te stempelki już wiele razy i za każdym razem sobie powtarzam, że muszę go zakupić ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie mam ale chetnie bym zobaczyla czy by mi wyszly wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe jak Ci będzie szło stemplowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. na początku zastanawiałam się co to jest;) ale już rozpoznałam:) dobrej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem czy umiałabym tym operować w każdym razie jestem ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem ciekawa mani z tym stempelkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja miałam ale albo nie umiem się tym obsługiwać albo miałam kiepskiej jakości lipne

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny sprzęt, ciekawe teraz jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już czekam na wzorki na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A myślałam, że pokażesz zdjęcie jak Ci wyszło :D Czekam na takie! Bo tez mam ochotę na stemplowanie :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Te kotki wymiatają! Pokaż efekt na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń