24 września 2013

SYNESIS - szampon ziołowy

Na szampon ten skusiłam się dzięki ofercie promocyjnej, która była jakiś czas temu dostępna w sklepie internetowym producenta. Wydał mi się ciekawy, a i jego cena przystępna. 



Od producenta:
Jego receptura oparta jest na wyciągu ze skrzypu polnego oraz na doskonałych składnikach myjących. Dodatkowo zawiera wyciągi roślinne ze świecznicy groniastej oraz lucerny. Szampon zapobiega wypadaniu włosów i dodaje objętości.
Doskonały także dla osób z problemami łuszczycowymi skóry głowy. Szampon ziołowy  SYNESIS daje efekt pięknych, zdrowych i sprężystych włosów. Fantastycznie sprawdza się również przy włosach delikatnych i słabych, gdyż jego zastosowanie w cudowny sposób dodaje im siły i witalności. Włosy po umyciu są mocne i zdrowe, bo zyskują nową, silną strukturę. Serdecznie polecamy.


Szampon znajduje się w prostym, plastikowym opakowaniu. Jest ono przezroczyste, dzięki temu widać ile produktu w nim jeszcze zostało. Opakowanie posiada zamknięcie typu klips, które dobrze daje się otwierać i zamykać, a dozownikiem można zaaplikować odpowiednią ilość szamponu. Szata graficzna tego opakowania jest bardzo skromna. Znajduje się na nim tylko nazwa producenta i nazwa produktu, a także liczba 5, która oznacza, że szampon ma 5 głównych składników. Reszta informacji dołączona jest na osobnej kartce.


Szampon ma ciemny kolor - dokładnie taki jaki widoczny jest w opakowaniu. Ma dość rzadką konsystencję, dlatego trzeba uważać, aby nie wylał się poprzez palce. Mimo tego jednak okazuje się być bardzo wydajny, ponieważ nie trzeba używać go dużo. Wystarczy wylać jego niewielką ilość, a i tak świetnie się rozprowadza na włosach i pieni się. Dobrze oczyszcza on włosy, a przy tym nie plącze ich. Po wyschnięciu włosy są miękkie, gładkie i puszyste - nawet jak nie użyję po nim żadnej odżywki. Jedynie wcieram w nie troszkę oleju arganowego i otrzymany efekt jest dla mnie zadowalający. Włosy pozostają długo świeże - mogłabym je myć nawet co 3 dni. Szampon ma ładny, ziołowy zapach, który jest wyczuwalny tylko w butelce. Po myciu na włosach nie utrzymuje się on już.

Na moich włosach zaobserwowałam jeszcze jedno, dodatkowe - nie opisane przez producenta działanie tego szamponu. Jest to dla mnie bardzo pozytywne zaskoczenie, bo do tej pory żaden szampon z moimi włosami tego nie robił. Chodzi mi o to, że produkt ten prostuje mi włosy. Gdy są mokre zawijam je zawsze w turban z ręcznika, aby trochę odciekły. Przeważnie od tego mam pokręcone końce włosów. Po użyciu tego szamponu moje włosy są rozprostowane jakby po użyciu prostownicy.

Pojemność: 300 ml

Cena: 39 zł, ja kupiłam go z 45% zniżką i zapłaciłam za niego 21,45 zł.

Skład: niestety nie jest podany na opakowaniu. Na dołączonej ulotce informacyjnej znajduje się tylko informacja, że szampon ziołowy zawiera 5 aktywnych składników: skrzyp polny, pluskwica groniasta, lucerna siewna, gliceryna, coco-glucozyd

Znacie kosmetyki marki Synesis ???
Używałyście może ten szampon ???

48 komentarzy

  1. Nie miałam nic z tej firmy .. szkoda że nie ma podanego składu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie szkoda, bo ciekawi mnie jaki jest jego skład.

      Usuń
  2. wygląda jak zaczarowany eliksir! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tego szamponu ale powiem szczerze, ze jest bardzo ciekawy i ma ładną butelke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie - butelka jest prosta i ma minimalny design. Nawet nieźle to wygląda.

      Usuń
  4. Szamponu nie znam, ale z Synesis bardzo lubię glinkę marokańską. Jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj nie miałam jeszcze żadnych ziołowych szamponów, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - jeszcze możesz je wypróbować :)) Ja też wcześniej takich szamponów nie miałam.

      Usuń
  6. efekt prostowania jest bardzo ciekawy. słyszałam o tym szamponie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ten efekt prostowania włosów bardzo zaskoczył.

      Usuń
  7. Nie znam tej marki zupełnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. tej marki jeszcze nie poznałam, ale ziołowe szampony lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja coraz bardziej do ziołowych szamponów się przekonuję.

      Usuń
  9. Nie słyszałam nigdy o tej firmie . Ziołowe kosmetyki są najlepsze . Zawsze dobrze działają na nasze włosy . : )
    Czyli szampon godny polecenia . : )

    ruuudda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo serio prostował ? ;> interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - serio prostował. Bardzo mi się ten efekt spodobał. Ale nie u każdego tak zapewne będzie działał, bo czytałam na internecie recenzje innych osób, które używały ten szampon i nikt o takim efekcie nie wspomniał.

      Usuń
  11. Mam ten szampon, ale na razie czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamierzam kupić kolejny, ale czekam na jakąś promocje.

      Usuń
  12. Bardzo zaciekawił mnie ten szampon, zwłaszcza, że prostuje włosy:) Moje są naturalnie proste, chociaż zazwyczaj troszkę się powywijają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to ciekawy szampon. Jednak zapewne nie u każdego będzie ten efekt prostowania.

      Usuń
  13. Nie znam kosmetyków tej marki. Ciekawe skąd ten efekt prostowania włosów..?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad tym zastanawiam, ale nie mam żadnego pomysłu skąd się ten efekt bierze.

      Usuń
  14. recenzja bardzo pozytywna tylko ciezko z jego dostepnoscia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dość ciężko, bo mają mało sklepów stacjonarnych. Ja zamawiałam przez internet.

      Usuń
  15. Nie miałam niczego z Synesis ale z chęcią wypróbowałabym ich produkty... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym chętnie wypróbowała jeszcze inne kosmetyki tej firmy, ale są niestety dość drogie.

      Usuń
  16. nieznana nam marka, ciekawe design:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne zdjęcia zrobiłaś to po pierwsze.
    A po drugi to nigdy nie miałam, ale prezentuje się na prawde fajnie, jestem ciekawa reszty tego tajemniczego składu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszce nie miałam okazji poznać tego szamponu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Brzmi naprawdę ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ma bardzo fajną dodatkową zaletę moje włosy są z natury proste ale końcówki właśnie od ręcznika czasami się zawijają to ten szampon na pewno by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda na całkiem fajny, chociaż ten kolor nie przyciąga :P

    OdpowiedzUsuń
  22. tym wyprostowaniem włosów mnie skusiłaś ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to ciekawa właściwość tego szamponu jest, ale nie jestem pewna czy u każdego tak samo zadziała.

      Usuń
  23. Musze wypróbować! ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam z Gdyni,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawno od nich używałam glinki marokańskiej.
    A na ten szampon miałam się skusić jednak ostatecznie nie kupiłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam ich produktów:)

    OdpowiedzUsuń