27 października 2013

Kremy do rąk, które aktualnie używam

Kremów do pielęgnacji rąk mam przeważnie kilka. Każdy trzymam w innym miejscu. Jedne lepiej mi się używa na co dzień, inne tylko na noc. Chciałabym Wam pokazać te, które używałam w ostatnim czasie - zanim się skończą i porozcinam opakowania.


FARMONA
 Herbal Care 
aloesowy krem regenerujący do rąk i paznokci

Najlepiej sprawdza się on do używania na co dzień w pracy, gdy zaraz po posmarowaniu rąk muszę zabrać się za papierkową robotę. Szybko się wchłania i nie zostawia tłustej warstwy na skórze, dzięki czemu nie pobrudzi papieru. Lekko nawilża skórę. Ale w przypadku regeneracji bardzo suchej skóry nie sprawdzi się, bo okaże się za słaby. Ma on delikatny i nienachalny zapach - chociaż nie uznałabym go za ładny. Ujdzie, ale znam kremy dużo ładniej pachnące. Jego wadą jest trudno zamykające się opakowanie. Krem znajduje się w tubce zamykanej na klips, który ciężko jest domknąć. Aby to zrobić muszę nim uderzyć o coś twardego - najczęściej jest to blat biurka. 

Pojemność/cena: 100 ml kosztuje ok. 6 zł

Skład: Aqua / Water, Ethylhexyl Stearate, Cetearyl Alcohol, Polysorbate 60, Paraffinum Liquidum, Urea, Glycerin, Aloe Barbadiensis Leaf Extract, Propylene Glycol, Helianthus Annus (Synflower) Seed Oil, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Dimethicone, Cera Alba (Beeswax), Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parkii (Shea)Butter, Saccharomyces/Silicon Ferment, Saccharomyces/Magnesium Ferment, Saccharomyces/Copper Ferment, Saccharomyces/Zinc Ferment, Saccharomyces/Iron Ferment,Inulin, Diazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate, Potassium Sorbate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, Parfum, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool.

SYLVECO 
regenerujący krem do rąk 
ziołowa pielęgnacja

Używam go w ciągu dnia w domu. Wchłania się on tak średnio - ani nie szybko, ani też nie za długo. Krem znajduje się w wygodnej w użyciu tubce - łatwo się ją otwiera i zamyka. Jego działanie jest w miarę w porządku. Nawilża skórę, ale jakiegoś szału nie robi. Na plus zasługuje jego skład, który zawiera wiele ekstraktów roślinnych, m.in. z rumianku, brzozy białej, aloesu. Jedyne zastrzeżenia co do tego kremu mam w kwestii jego zapachu. Jest on mocny, intensywny i bardzo dziwnie ziołowy. Nie podoba mi się on. Z tego też powodu nie używam go w pracy, bo ten zapach roznosi się po całym pomieszczeniu.

Pojemność/cena:
- sam krem 75 ml kosztuje ok 19 zł
- regenerująca kuracja do rąk, czyli 75 ml kremu + rękawiczki kosztuje ok 23 zł

Skład: Woda,  Olej sojowy,  Olej z pestek winogron,  Stearynian glicerolu,  Alkohol cetylowy,  Sorbitan Stearate & Sucrose Cocoate,  Olej arganowy,  Masło karite (Shea),  Olej ze słodkich migdałów,  Ekstrakt z rumianku,  Betulina,  Wosk pszczeli,  Olej rokitnikowy,  Ekstrakt z aloesu,  Lupeol,  Olejek rumiankowy,  Kwas oleanolowy,  Kwas betulinowy 


EVELINE 
aksamitne dłonie 
wygładzająco-nawilżający eliksir do rąk i paznokci

Krem ten używam na noc ze względu na jego treściwą konsystencję i bardzo długi czas wchłaniania. Pamiętam jak użyłam go pierwszy raz. Krem ten zostawił na skórze tłustą otoczkę, która powodowała, że nic w rękach nie mogłam utrzymać - wszystko mi się wyślizgiwało. Dlatego smaruję nim dłonie na wieczór jak już wiem, że nic nie będę robiła. To jest jego główny minus. Tak poza tym to ma wiele plusów. Ma przepiękny zapach - delikatny, nieco słodkawy. Ciesze się, że długo czuć go na dłoniach. Dobrze nawilża skórę. Nie mam żadnych problemów z jego opakowaniem.

Pojemność/cena: 100 ml kosztuje ok. 6 zł

Skład: Aqua / Water, Glycerin, Urea, Glycine Soya Oil, Cetyl Alcohol, Cacpylic / Capric Triglyceride, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Sodium Polyacrylate, Ceteareth-20, Dimethicone, Betaine, Hydrolyzed Collagen / Hydrolyzed Elastin, Citrus Medica Limonum (Lemon) Juice, Algae Extract, Prunus Persica (Peach) Fruit Extract, Prunus Avium (Sweet Cherry) Fruit Extract, Rosa Canina Seed Extract, Aloe Barbadiensis Leaf Extract, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Extract, DMDM Hydantoin, Phenoxyethanol / Methylparben / Butylparben / Ethylparben / Propylparben, Parfum, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellal, Citronellol, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone.

Używałyście może któryś z tych kremów???

37 komentarzy

  1. Z tych nie miałam jeszcze żadnego , to Sylveco ale z zapachem zaszalało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam żadnego , a gdzie kupię ten Fermona ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Ten krem do rąk z Farmona można kupić w drogeriach. Powinni go mieć w Naturze, Rossmannie czy Drogeri Wispol.

      Usuń
  3. Niestety nie używałam żadnego,ale chętnie wypróbuję ten z Eveline:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wstęp brzmi jakbyś pisała o mnie :) też zwykle mam kilka kremów do rąk w użyciu i leżą one w newralgicznych punktach domu ;) i podobnie sięgam w po nie w zależności od pory dnia, ale też zapachu bądź efektu jaki chcę uzyskać

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używam jednego, sprawdzonego od dawna

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam tylko ten z eveline ale nie lubiłam go za bardzo

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam ich jeszcze ale chetnie któryś wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam żadnego z nich, ja dopiero powracam do kremowania rąk po wakacyjnej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Równiez jeszcze zadnego nie mialam przyjemnosci testowac, kui mnie Farmona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten z Eveline i byłam zadowolona, bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten z Eveline ma aktualnie moja Mama :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznaję szczerze że żadnego nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam żadnego z nich, ja bardzo lubię kremy z isany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam żadnego z nich, ale również mam otwarte jednocześnie 3 kremy: jeden jest w torebce i wszędzie ze mną jeździ, drugi stoi w kuchni, a trzeci w sypialni:)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam Sylveko jest firmą z mojej okolicy wiec trzeba wspierać lokalną gospodarkę a do tego robi cuda z dłońmi i stopami (bo kto powiedział że nie można go tam użyć) a rękawiczki dodawane do zestawu są świetne, nigdy bym ich nie kupiła sama:) na pewno będę kupować ciągle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym teraz chciała wypróbować krem do stop.

      Usuń
  16. Z żadnego z tych chyba jeszcze nie korzystałam albo nie pamiętam ;p na zimę ważna rzecz chronić ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię ten kremik z Farmony :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Krem z Sylveco mam ochotę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zainteresował mnie ten z Herbal Care ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogólnie nie lubię kremować rąk ;) Ale jak już, to używam Garniera 7 dni ;) Teraz będe testowała peeling do rąk 8w1 Eveline- jestem ciekawa jak się spisze ;)

    PS. Zapraszam jutro po darmowe cukierki Verbena ;) Więcej info u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten krem z sylveco ale na razie czeka na swoją kolej. Nie mogę się już doczekać bo jak dotąd żaden kosmetyk od sylveco mnie nie zawiódł!

    OdpowiedzUsuń
  22. żadnego nie miałam :) ale nie omieszkam ich wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń