28 października 2013

"W NASTROJU" NORMAMAT

Zapewne natknęłyście się już na takie posty u innych blogerek. Jak widzicie ja również biorę udział w tym konkursie. Cieszę się, że zostałam zaproszona do zabawy, ponieważ lubię testować nowe kosmetyki. A dodatkowo ta nowa seria Dr Ireny Eris jest przeznaczona do pielęgnacji cery mieszanej, która miejscowo przetłuszcza się i miejscowo ma skłonność do przesuszania - czyli jest to typ skóry, który ja posiadam. 


Do przetestowania otrzymałam krem-nektar nawilżająco-matujący na dzień z SPF 20 NORMAMAT. Używam go około miesiąca i mogę przekazać moje pierwsze wrażenia na jego temat.


Krem znajduje się w bardzo ładnym i estetycznie wykonanym opakowaniu typu air-less. Lubię je, ponieważ posiada wygodną w użyciu pompkę, a zarazem jest higieniczne. Krem jest koloru białego. Ma bardzo lekką konsystencję, która szybko się wchłania. Dobrze się go aplikuje. Nie roluje się na skórze. Mimo że opakowanie zawiera tylko 30 ml kremu, to okazuje się on być bardzo wydajny. Jedna pompka w zupełności wystarczy na posmarowanie całej twarzy i szyi.


Krem posiada śliczny i delikatny zapach. Jest on jakby nieco kwiatowy i troszkę słodkawy. Pod względem działania krem spisuje się całkiem nieźle. Dobrze nawilża skórę, nie pozostawiając przy tym nieprzyjemnego, tłustego filmu. Delikatnie też matowi skórę. Nieźle sprawdza się pod podkład. Jestem ciekawa co się będzie działo po dłuższym jego używaniu. Pierwsze wrażenia wypadają bardzo obiecująco.


 .....................................................................................

W skład serii Normamat wchodzą jeszcze:
-  nawilżający sebo-normalizujący krem na noc
- sferyczny peeling oczyszczający

Co sądzicie o tej nowej serii kosmetyków Dr Ireny Eris ???

23 komentarze

  1. Jaki ten produkt sławny dzisiaj natrafiłam na 4 jego recenzje - niesmaowite naprawde.....ale piekny to on jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wiele blogerek bierze udział w tym konkursie.

      Usuń
  2. Podoba mi się opakowanie - eleganckie, ale zaraz praktyczne. Szkoda, że nie dla mnie, ale cieszę się, że u Ciebie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co sądzić, bo z produktem nie miałam nic wspólnego :) Wydaje się być ciekawy i godny wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezle wyglada, a opakowania air less uwielbiam. To juz 2 recenzja na jego temat dzisiaj, ktora czytam :P Osobiscie go poki co nie mialam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz go widzę. Ale też mam taki typ cery, szukam kremu i szukam, nic nie mogę znaleźć. Może wlaśnie to ten byłby tym jedynym? Chyba go zapragnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nic nie sądze o tej serii bo nie miałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ups. Znalazłam cenę, skąd ona się urwała? Strasznie wysoka jest.. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też patrzyłam na jego cenę. Niestety kosmetyki tej marki są bardzo drogie.

      Usuń
  8. Podoba mi się jego higieniczne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ciekawie to wymyślili, ale to po prostu krem jest.

      Usuń
  10. Opakowanie przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro sprawdza się pod podkład, to mogłabym go polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam tych kosmetykó od dr ireny eris, trochę cena odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiedziałm ze maja nowa serie

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio duży wysyp tych recenzji, ale przez to moja ciekawość jeszcze bardziej wzrasta :)

    OdpowiedzUsuń