13 października 2013

United Colors of Benetton, Essence of Woman EDT

Pewnego razu będąc w SuperPharmie trafiłam na taką oto promocję: 

za zakupy za minimum 35 zł 
można sobie kupić 
wodę toaletową United Colors of Benetton  
za 11,99 zł o pojemności 30 ml
(cena standardowa to ok 29 zł).

Do wyboru była wersja damska i męska. Zaciekawiła mnie ta woda toaletowa i postanowiłam skorzystać z takiej okazji. Zwłaszcza, że i tak zamierzałam kilka innych kosmetycznych produktów tam kupić.



Dzień wcześniej wypróbowałam tester, dzięki któremu mogłam zapoznać się z tym zapachem. Byłam ciekawa czy mi się spodoba i jak długo będzie się utrzymywał. Gdy wieczorem okazało się, że nadal dobrze czuć zapach tej wody toaletowej, postanowiłam ją następnego dnia kupić. Znajduje się ona w szklanym flakoniku z atomizerem. Jest on utrzymany w bardzo wesołej i żywej kolorystyce.


Kolorystyka ta w pewien sposób oddaje ducha tego zapachu. 
Jest to zapach z kategorii kwiatowo-owocowej

Nuty zapachowe są następujące:
nuta głowy: brzoskwinia, pomarańcza, bergamotka
nuta serca: frezja, jaśmin, róża
nuta bazy: paczula, wetiwer, piżmo


Zaraz po pierwszym "psiknięci" zapach jest zbyt mocny i intensywny. Jednak z czasem zmienia się i staje się przyjemny dla nosa. Opisałabym go jako ciepły i słodki, ale nie za mdły, ani duszący. Może nieco lekko orientalny. Aktualnie przyzwyczaiłam się już do niego na tyle, że go już nie wyczuwam tak bardzo jak kiedyś. Przez to wydawało mi się, że stał się nietrwały. Jednak komentarze od innych osób uświadomiły mi, że zapach tej wody toaletowej długo się utrzymuje.


Jedyne zaatrzeżenie co do tego produktu mam odnośnie dziwnych mętnych farfocli pływających w środku buteleczki. Skąd się tam wzięły i cop to jest - nie wiem. Tą wodę toaletową możecie też kupić w Rossmannie, gdzie obecnie jest na nią promocja i kosztuje 19,99 zł za 30 ml.

Znacie może ten zapach ???

52 komentarze

  1. może to jakieś drobinki i celowe to jest, a może podczas produkcji coś wpadło do środka ?

    OdpowiedzUsuń
  2. zapachu nie znam, ale skoro są w nim owocowe nuty to jest w sam raz dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej wodzie, ale taka trwałość za taką cenę to naprawdę warto:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam go, choć miałam kiedyś zapach od nich i byłam bardzo zadowolona i fajna promocja oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie nie znam zapachu :)
    U mnie aktualnie prym wiodą zapachy ciężkie, słodkawo-gorzkie.
    Takie jesienne, otulające bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się muszę za zapachami na jesień rozglądnąć.

      Usuń
  6. Nie znam, ale po Twojej opinii sądzę, że by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio moja znajoma pięknie czymś pachniała, okazało się że to właśnie ta woda z promocji w SP :)
    Zapach bardzo mi się podoba, dla mnie jest niezwykle kobiecy i subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. powącham przy kolejnej wizycie w sp albo rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz mieć okazje, to warto zapoznać się z tym zapachem.

      Usuń
  9. nie znam, ale prezentuje sie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jak pachnie, widziałam ją nie raz w Rossmannie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena zachęca do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ją i bardzo lubię, u mnie nie ma żadnych farfocli

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda na przyjemną w zapachu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam, ale chętnie powąchałabym :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię piżma, więc nie wiem czy przypadłby mi do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem jego zapachu

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapachu nie znam, ale po opisie czuję się skuszona. Bardzo podoba mi się kolorowa buteleczka, jest bardzo benettonowska ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem co to za drobinki ale zapach chętnie sobie powącham jak będę w drogerii :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętam, że dla mnie zakupy w SP zawsze kończyły się pustym portfelem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cena mi nuty zapachowe zachęcają do kupna :D

    OdpowiedzUsuń
  21. warta uwagi... nie miałam z nią do czynienia (jeszcze) ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. kilka razy podchodziłam do tego zapachu, ale jednak nie jest dla mnie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam :) Ale chętnie przetestuję :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. myślałam, że dużo droższe są te wody toaletowe niestety nie znam zapachu. kwiatowo owocowe aromaty lubię latem

    OdpowiedzUsuń
  25. Może warto do nich napisać w sprawie tych farfocli? Możliwe, że coś się wytrąciło...

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie widziałam nigdy jeszcze tego zapachu :) może te drobinki są specjalnie? ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam zapachu. :)
    Nawet nie wiedziałam, że Essence ma zapachy. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. muszę się zapoznać z tym zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie znałam, ale już mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej, wiesz gdzie aktualnie mogę dostać te perfumy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, bo nie rozglądałam się za nimi. Ja je kupiłam w SuperPharm - może tam będą je dalej mieć?

      Usuń