31 sierpnia 2013

Zużyta trzynastka ...

... czyli dziś będzie o kosmetykach, których zużycie przypadło na sierpień. Są to głównie produkty pielęgnacyjne. Ale znajdują się tu też dwa okazy z kolorówki. W sumie mogę stwierdzić, że w tym miesiącu jestem zadowolona ze zużyć.


1. BARWA żel pod prysznic i do kąpieli zielone winogrono + kompleks nawilżający FruttoFresco - jego zapach jest bardzo kuszący, a także działanie ma dobre. Dlatego polubiłam ten żel i chętnie jeszcze kiedyś go kupię. Zainteresowanych jego recenzją odsyłam TUTAJ.

2. ALVA dezodorant z kryształu Intensive - jest to produkt naturalny i organiczny, posiada certyfikat Ecocert. Podoba mi się jego działanie. A jedyne zastrzeżenia mam do rozpylacza. Zapewne kupię kolejne jego opakowanie, ale najpierw muszę na to odłożyć trochę pieniędzy, bo nie jest to produkt tani. Więcej napisałam o nim TUTAJ.

3. PHARMACERIS drenujący peeling antycellulitowy do mycia ciała - dobry produkt, ale zdecydowanie za drogi. Cieszę się, że mogłam go wypróbować, ale nie kupię. Jego recenzja pojawiła się TUTAJ.

4. BINGOSPA energizujące algi pod prysznic z zieloną herbatą - ciekawy produkt, więcej na jego temat znajdziecie TUTAJ.



5. VELVETIC PROFI ekspresowy krem do depilacji 3 min - dość dobry produkt. Nie pisałam jednak jego recenzji.

6. FLOSLEK peeling enzymatyczny do stóp - jestem zadowolona z jego działania i zapewne kupię kolejne jego opakowanie. Jego recenzję znajdziecie TUTAJ.

7. NEUTROGENA skoncentrowany krem do rąk - w końcu udało mi się go zużyć. Jego recenzja pojawiła się TUTAJ.


8. BIOCHEMIA URODY żel hialuronowy - używałam go głównie do twarzy, ale też i do ciała. Mieszałam z kremami i balsamami. Nie napisałam jego recenzji.

9. L'Orient czarne mydło z różą damasceńską - pisałam o nim TUTAJ.

10. L'Biotica ultra nawilżający krem do cery suchej i odwodnionej - bardzo dobry krem. Zapewne kupię go jeszcze kiedyś. Jego recenzję znajdziecie TUTAJ.

11. SYLVECO brzozowa pomadka ochronna z betuliną - świetny produkt do ust. Zamierzam kupić tą pomadkę jeszcze nie raz. Jednak na razie postanowiłam wypróbować jak się sprawdzi u mnie Carmex. Więcej o tej pomadce przeczytacie TUTAJ.


12. BIOCHEMIA URODY puder bambusowy - mój puder przesypałam do pustego opakowania po pudrze z Vipery. Podoba mi się działanie tego pudru, dlatego kupię go kiedyś ponownie. Jego recenzja pojawiła się TUTAJ. W międzyczasie dostałam puder transparentny matujący z Vipery i to go aktualnie używam. Też bardzo go lubię. Jakby ktoś chciał dowiedzieć się więcej na jego temat, to zapraszam TUTAJ.

13. E.L.F. COSMETICS baza pod cienie - odkąd zaczęłam używać bazy z Artdeco, ta z e.l.f.'a odeszła trochę w zapomnienie. Dlatego postanowiłam w tym miesiącu przyłożyć się do jej zużycia. Jej recenzja pojawiła się TUTAJ.

60 komentarzy

  1. 10 mnie zainteresowała, muszę wypróbować :) moje denko z sierpnia samą mnie dziwi, że będzie takie duże, chyba nigdy tyle nie zużyłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to dobry krem. Dopóki go nie dostałam nie wiedziałam, że L'Biotica ma też kremy w swojej ofercie.

      Usuń
  2. Gratuluję zużyć. Miałam ten krem Neutrogeny, ale u mnie też długo schodził...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się dziwię, że tak długo go zużywałam.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ciekawa, ale bardziej odpowiada mi działanie bazy z Artdeco.

      Usuń
  4. 4 mam i dla mnie to średniaczek :) a 6 więcej nie kupisz, bo została wycofana z produkcji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że ten peeling wycofali z produkcji. Wielka szkoda.

      Usuń
  5. Jedyneczka bardzo mnie zacieawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś nie trafiły te kosmetyki jeszcze do mojej kosmetyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale może jeszcze któreś z nich trafią :))

      Usuń
  7. o jakie fajne rzeczy :P ciekawa jestem tego pudru ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam dea Alva, te ciekłe kryształy są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubiłam ten antyperspirant - właśnie z Twojego bloga się o nim dowiedziałam.

      Usuń
  9. dużo tego, u mnie też projekt denko trwa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe jak spisuje się ten żel hialuronowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze się spisuje. Nie pisałam jego recenzji, bo pełno ich na blogach.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. no trochę tego się nazbierało :))

      Usuń
  12. Przeczytałam sobie tą recenzję tego mydełka czarnego bo bardzo mi się podoba wizualnie, a ja lubię cieszyć swoje oczka, szkoda, że jednak to nie to.
    :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie szkoda, ale zamierzam wypróbować te mydła z innych firm. Może okażą się lepsze.

      Usuń
  13. Porządne denko :)
    Z tych produktów nic nie miałam, jednak planuję wypróbowanie tej pomadki z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pharmaceris peeling był doskonały, lubiłam go

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. A u mnie różnie z tą firmą bywa. Jedną ich pomadkę lubię, a druga niezbyt przypadła mi do gustu. Ciekawią mnie jeszcze ich kremy do twarzy.

      Usuń
  16. Wczoraj chciałam dopaść czarne mydło z różą, ale akurat go nie było. Muszę je w końcu wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kilka produktów znam. Niestety o pomadce Sylveco mam inne zdanie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast tą pomadkę bardzo lubię.

      Usuń
  18. Nie miałam żadnego z tych produktów, gratuluję tylu zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak samo sądzę o tym peelingu z Pharmaceris co ty i moim zdaniem te z Liren mają takie same działanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - mają też takie samo opakowanie, tylko są tańsze.

      Usuń
  20. Nie używałam jeszcze żadnego z tych produktów, ale pomadka Sylveco czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jakie będziesz mieć o niej zdanie ?

      Usuń
  21. znowu nie znam żadnego z tych kosmetyków...:/

    OdpowiedzUsuń
  22. Też żel z Barwy pachnie genialnie, ale ciężko jest go dostać niestety;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fakt. Pharmaceris to wysoko ceniona się marka kosmetyczna, ale uważam że zasługuje na to. Jak dla mnie są to jedyne kosmetyki, które piszą, że sa do skóry wrażliwej i alergicznej, takie tez zadanie spełniają. A nie jak co niektóre firmy piszą tylko i na tym się kończy. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz tu wiele racji. Ja np. bardzo lubię kremy do twarzy z Pharmacerisu. Ale jeśli chodzi o ten peeling, to można kupić inny o podobnym działaniu, ale wiele tańszy.

      Usuń
  25. po kremie do raz Sylveco myślałam ze pomadka mnie powali, ale ona jest słaba. Mi nie wystarcza. Działa tylko ok 10 min i potem dalej mam suche i ściągnięte usta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne oczekiwania co do pomadki. U mnie ona świetnie się sprawdza.

      Usuń
  26. fajnie obrabiasz zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna 13 i kolorówkę udało Ci się uszczuplić - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - kolorówkę rzadko kiedy udaje mi się zużyć.

      Usuń